Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přací

06. 02. 2009
4
13
2030
Autor
elfka_Sea

Naivní? Sentimentální? Pouhopouhé zasnění, pohled do zasněženého lesa a povzdech...Upřímná, prostá touha nic víc. (Čtěte pomalu a tiše.) :)

 
 
 Chtěla bych Ti vonět,
jak nejvíc může žena muži.
Hladit Tě jemně prsty,
po odhalené kůži.
 Chtěla bych dát hlavu,
zlehka do Tvého klína.
Bez mučení přiznat,
to láskou jsem tak jiná.
 Nakonec přání budu mít,
po Tvém boku dlouho žít.

13 názorů

elfka_Sea
20. 01. 2010
Dát tip
Moc Ti to přeju :c), já pojedu 13. února, třeba to zvládnu a budu moc příští sezonu na dýl :)

synáček
19. 01. 2010
Dát tip
Dokonce lyžovánky, zítra ráno jedu na pár dní do Pece pod Sněžkou... už se moc těším...

elfka_Sea
16. 01. 2010
Dát tip
To je pravda, to už jsem poznala, ale přeci jsou věci, které si sami se sebou srovnáme a toužíme po nich... třeba děti. A nemyslím to jako vyplnění místa, nebo důkaz toho, že se sebou neumíme, bojíme se, či nechceme být sami(y). Jsou to například biologické hodiny, které nám ženám tikájí výrazně rychleji a občas nám nedovolí si tak krásně užívat sebe samu... ale ve své podstatě máš pravdu. Děkuji za odpověď na otázku. Krásné sněhovánky...

synáček
15. 01. 2010
Dát tip
Ne, nejde o touhu… je to otázka pokory a víry, že čas se naplní tehdy, až bude třeba. Důležitá jsi Ty a ne On. Žiješ svůj život a ostatní lidé buď přicházejí a odcházejí, anebo zůstanou… Důležitá jsi pouze jen Ty a ne nějaký vztah… Jeden z nejnáročnějších vztahů je ten, který máme sami se sebou. Ne každý dokáže sám se sebou vydržet. Je třeba hledat odpovědi uvnitř nás… a ne okolo nás… i když většinou je tomu právě naopak: „bojíme“ se sami sebe a proto se snažíme o vztahy s ostatními lidmi. Až se naučíš být sama se sebou, až se naučíš milovat sama sebe, vážit si sama sebe, až budeš znát svou pravou hodnotu, potom už nebudeš čekat, ale spíš bránit svou vlastní „samotu“ a velmi pečlivě si vybírat, komu vůbec dovolíš, aby ji mohl sdílet s Tebou...

elfka_Sea
14. 01. 2010
Dát tip
synáček: jak léta jdou, spíš mě napadá, že odříkaného chleba, největší krajíc... myslíš, že silná touha to změní ?

ale aspoň chce vydržet...

elfka_Sea
24. 12. 2009
Dát tip
Nezanamená to, že to vydrží...

To chci taky! Proč se to nemůže stát mně? Já potkávám jen kruté (i když ne jejich vinou) stvoření, které mě zanechají s vždy o něco menším kouskem srdce...

elfka_Sea
26. 08. 2009
Dát tip
Díky vám... kéž by to tak jednou v životě došlo naplnění... o kterém píše synáček...

Robinia
07. 02. 2009
Dát tip
Držím palce :-)

Bíša
06. 02. 2009
Dát tip
:o)

elfka_Sea
06. 02. 2009
Dát tip
To ano, jen občas je potřeba, aby ta touha byla oboustranná, doufám, že je a bude. Děkuji za zastavení a písmenka.

synáček
05. 02. 2009
Dát tip
Na konci každé (skutečné) touhy bývá naplnění... Je moc krásná...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru