Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí je druhý konec smůly!

06. 02. 2009
4
15
3122
Autor
Delfín

Drobný pokus o vyjádření toho, co je štěstí...

Štěstí je druhý konec smůly,
následek toho, co je v nás,
nikoli jen božský dar shůry;
/ten stařík nepozdvihne nás!/.

Sami v sobě hledejme sílu,
i druhým buďme oporou,
s nimi / i s sebou! /  žijme v míru
a rozdávejme Lásku svou!

Kdo pro druhé svůj čas si najde,
a dobrou vůli rozdává,
ten na samotu ztěží zajde,
naděje plamen v srdci plá!

15 názorů

Diana
04. 05. 2009
Dát tip
Myslím, že kdyby existoval indikátor pravdy a nadšení, v obou případech by ani nepíp. (Jestli to nebude tím, že jde o stejné lidi a motivy...)

Delfín
04. 05. 2009
Dát tip
Toscana: Myslím, že ta budovatelská měla v sobě více nadšení i pravdy než ta předvolební, co nám předkládají naše politické strany, ať už si říkají jakkkoli...;o)

Delfín
04. 05. 2009
Dát tip
Diana: Ať si klidně připomíná! Přece to nenapíšu jak reklamu na Vizír! Nebo na Calgon...;o))) Leda tak ve stylu: "Vychutnejte si svého kozla!";o)

Delfín
04. 05. 2009
Dát tip
Rampoušek: Jsem rád, že mne podpoří i nějaký chlap!;o)))

Toscana
15. 04. 2009
Dát tip
Klídek - nás, co si budovatelská hesla ještě pamatujeme, bude čím dál míň, protože brzy na nás zapracuje skleróza takovým způsobem, že budeme rádi, že si pamatujeme i jen svá jména... :o))))))

Diana
14. 04. 2009
Dát tip
Ano, souhlasím s tebou, Delfíne, zejména s každým slovem z toho, co jsi napsal Jarmile. taky to tak cítím. Ale, Jarmila má pravdu v tom, že báseň, ačkoliv má velice pravdivý a správný obsah, tak svou formou, jakýmsi apelem, připomíná čtenáři budovatelská hesla. To pro úplnost.

Rampoušek
14. 04. 2009
Dát tip
Sami v sobě hledejme sílu, i druhým buďme oporou... tak s tímhle jo, a za to/*

Delfín
12. 04. 2009
Dát tip
Diana: Další bod pro mne? To je fajn...;o)))

Diana
12. 04. 2009
Dát tip
Tohle taky podepíšu T***

Delfín
07. 02. 2009
Dát tip
Robinia: Zatím 2:1 pro mne, když tedy počítám, že Jarmilka je dnes v opozici!To není špatné! Život je boj!;o)

Delfín
07. 02. 2009
Dát tip
Jarmila: Třeba i budovatelská, když tomu chceš takhle říkat, já zase říkám burcující a účel světí prostředky...Já to sem prsknul rovnou odkudsi z komentu, kde to tedy svůj účel mělo a snad i splnilo! Člověk by měl šířit světlo naděje i když v jeho samotném nitru je černočerná tma!!! Myslím, že trochu toho budovatelského nadšení a třeba i úsměvných agitek by se hodilo i dnes! Doba je značně ponurá a bez chuti i pravé nadšené člověčiny! Lidé už si dloujo neumějí najít čas jeden pro druhého, snad ještě na Moravě v nějaké vísce a jakékoli projevy citu se berou jako stigma! Důsledky vidíš včude kolem...

Delfín
07. 02. 2009
Dát tip
Toscana: Flákal? I muži mají své dny a své povinnosti...;o)))

Robinia
07. 02. 2009
Dát tip
jj :-)

budovatelská :)))) umíš to lépe

Toscana
06. 02. 2009
Dát tip
Pod tohle se ti klidně podepíšu - souhlas a *t. (Mj. kde ses flákal takovou dobu???)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru