Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledají se programátoři pro písmácký časopis BEZVEDENÍ

08. 02. 2009
1
21
5250
Autor
pozorovatel

Našli by se programátoři, kteří by pomohli s provozem, úpravami a jinými technickými záležitostmi prováděnými na časopisu Bezvedení?


Za pomoc nabízím neutuchající vděčnost, protekci a přízeň žen... či mužů (dle vkusu)...

21 názorů

pozorovatel
03. 03. 2009
Dát tip
danny: no já tomu moc nerozumim, ale dostanem jakýsi linuxový přístup do písmáka, tam nahrajem drupal či něco jiného, to bude redakční prostor a pak časák v něčem zlomíme ..do pdf. nejspíš to je tak vcelku všechno :)

Danny
03. 03. 2009
Dát tip
nazdárek, avízo registruju, programátořiny mám víc než dost v práci, takže ještě něco vypotit ve volným čase bych se nerad zavazoval... zatím. v čem to je? typuju PHP, z kterýho jsem už celkem dost vypadl (v práci jedu jen céčko a trochu shellu...) (zařazuju do Přečíst později, kdyby to třeba pak šlo)

Dannyho parťáci .))))

pozorovatel
09. 02. 2009
Dát tip
jiko, zatím mi přislíbil účast crawlingChaos, ale nerad bych, aby byl jediný i když to zatím vypadá, že jeden bohatě stačí určitý vylepšení by to chtělo vždycky, že ano:)

JiKo
09. 02. 2009
Dát tip
No esi dero bere čtvrtek, tak já bych si mohl vzít středu :)) Ale jestli už máš někoho tak snad jeden stačí ne? ;-)

Fouraix
09. 02. 2009
Dát tip
pzrvtl: dyk tys taky programátorskej. sem na vlastní oka viděl, jaxis tu kdys smazal nějakou kritiku, respektive sprosťačinku od lobocopa, či co to bylo za tvora. to smrtelník neumí.)

Narvah
09. 02. 2009
Dát tip
steb by step, lukáši. děláš to dobře ;)

řádek
09. 02. 2009
Dát tip
Pozorovateli, držím palce, ať to jde dobře a ať Tě to moc neotráví :)

pozorovatel
09. 02. 2009
Dát tip
ještě dannyho..

pozorovatel
09. 02. 2009
Dát tip
já už mám jednoho programátora a pak dera na čtvrteční úvazek:) s takovou odezvou jsem počítal, člověk si spíš musí sám zjistit, kdo je tu programátor a oslovit ho ještě čekám na Jika jinak s jinovatou a arminem počítám do té tvůrčí části časopisu ;-)

Tak co, Pozo? Nelituješ trošku, žes to vzal? :)

Takže máme trojúhelník a brejlatou modelku... za to si šimrání na pupíku nezasloužíme :-(

Jinovata
08. 02. 2009
Dát tip
Na střední jsem trochu pronikl do Basicu, Pascalu a assembleru. Ve všech těchto programovacích jazycích je vrcholem mých bývalých schopností vykouzlit trojůhelník, v posledním případě nakreslený plotterem. Takže pomoc bhužel nenabízím, jen jsem to sem chtěl napsat.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
ale jo, i to se hodí

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
...pokud to jsou programátorky

Že já nedržel zobák...

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
nabízím pištův pupík

Pupík! Nabídni pupík!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru