Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.kvapľová výzdoba

11. 02. 2009
3
9
1252
Autor
Skafararix

...


po kvapkách k sebe

rastieme, prechodom

cez horninu

dostávame

                     tvar


                      s      t

                      t      i

                      a     m

                      l      g

                      a  a

                      k      l

                      t      a

                      i       t

                             t      s


žena a muž

žaba na prameni

(až) napokon


                                 s-t

                         t-á

                         a-n

                         l-g

                         a-a

                         g-l

                         n-a

                         á-t

                         t-s


čo, keď raz spojíš

časom hrubne -

strop a dno sa prevrátia

do seba.



- 11.2.2009 -



9 názorů

Binna
13. 02. 2009
Dát tip
pekne

Narážal som na pieseň od skupiny Elán čo sa vola: Žaba na prameni, vcelku známa pieseň /a to nie som až taký odborník na Elán/ :) Ale nevravím, že je to až také podstatné, len ma to hneď napadlo - Elán...

Skafararix
13. 02. 2009
Dát tip
Pochopitelne, ze si pocut Richard. Je to v kazdej druhej rozpravke:)

Fajn nápad /hlavne tie druhé - spojené/, škoda formátovania, ale vieme si predstaviť:) A tá žaba na prameni, to som už počul:)))

Skafararix
11. 02. 2009
Dát tip
Cital... aj ja ho mam rad. A tvoju zaverecnu poznamku som akoze nepostrehol haha...

vlockaa
11. 02. 2009
Dát tip
si ho čítal?...ta motív jaskyne, či nie?:) ináč čo sa týka poetiky asi veľa spoločného nemáte...čo je škoda...Laučíka mám rada

Skafararix
11. 02. 2009
Dát tip
Co ja uz len mam s Laucikom mila Vlockaa?:)

vlockaa
11. 02. 2009
Dát tip
jang a jin:)má to nápad...hlavne grafický...len rozmýšľam, či si to neprekombinoval:)pokiaľ ide o jaskyne, myslím, že Laučíka si neprekonal:)

Skafararix
11. 02. 2009
Dát tip
Bohuzial, nedokazal som to naformatovat, tak aby boli vsetky pismenka pod sebou v jednom stlpci tak ako by to malo byt. I ked po formatovani vyzera vsetko v poriadku, vo finalnom nahlade to vzdy vyzera takto... ospravedlnujem sa za svoju neschopnost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru