Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BITVA PSAVCŮ - výsledky 15. koule

12. 02. 2009
2
15
2966
Autor
řádek

Vážení a milí,

je mi potěšením oznámit vítěze 15. KOULE bitvy psavců
na téma Labyrint,


S počtem 21 tipů vítězí
avox.

 

Vítězce jménem celé KOULE gratuluji.

Příští kulatá koule se koná v úterý 17. 2. 2009. Téma zadává, jak doufám, avox
Všem vám děkuji za účast či přízeň.

ř - áde - k


15 názorů

moorgaan
17. 02. 2009
Dát tip
tak kdepak se AVOX toula?.. ze vázne K.O.U.L.A ?.-))

řádek
13. 02. 2009
Dát tip
Jejdo, a to bys pro mě udělal? No ty si fakt bůch nebo co! :)

jejdavilda
13. 02. 2009
Dát tip
jestli chceš řádku a je to tvé výslovné přání, můžu tě dokopat já :-)

BigBivoj
13. 02. 2009
Dát tip
Gratuluji Avox k vítězství, a to by v tom byl čert abych příště nevyhrál já. Doufám, že téma které zadáš mě bude srozumitelné! o:)

řádek
13. 02. 2009
Dát tip
jejda: hele, nesnáším posílání avíz, takže když už se k tomu dokopmu, tak je to fakt v těch nejnutnějších případech... ale když tě tak pozoruju, zdá se mi, že jsi též asi nejnutnější případ, taže se příště možná (!) snad i překonám nebo co :-)))

Muamarek
13. 02. 2009
Dát tip
Avox - gratuluju - jen tak dál :-)) Marek

avox
12. 02. 2009
Dát tip
to jsi mi neřekl, tak já už to víckrát neudělám... :-) máš recht, já nejsem alter, leda älter, nebo dokonce už ältester?

jejdavilda
12. 02. 2009
Dát tip
ne ne, já už ani nechtěl soutěžit, mě to jednou vyhrát stačilo, osobně jsem prosazoval u řádka, že by se ti co vyhráli neměli aspon měsíc účastnit, aby si ostatní taky užili, ale to on nee. má 20 alternicku a pokaždé s nějakým vyhraje ( ty nejsi alter , to je jasné)

avox
12. 02. 2009
Dát tip
jejdánku, nevztekej se, vymyslím ti téma přímo na tělo :-)))

jejdavilda
12. 02. 2009
Dát tip
Ty hade jeden proradný řádkovsky, zase jsi mi nedal avi ( avox jsem pogratuloval pod jejím dílkem, abyste si nemysleli, že jsem chrapoun, což teda jsem)

avox
12. 02. 2009
Dát tip
Děkuji řádku, včas něco vymyslím a poprosím tě o součinnost, ano? Děkuji všem příznivcům za laskavé hodnocení a tipy :-)

Deepness
12. 02. 2009
Dát tip
Blahoželám Avox :-)

Gratuluji Avox

řádek
12. 02. 2009
Dát tip
Přehled všech koulí je ZDE

řádek
12. 02. 2009
Dát tip
avi avox :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru