Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STAČÍ SE KOUKNOUT

19. 08. 2001
7
0
1466
Autor
Mirulka

Prolog:Poznali jste nekdy,pri pohledu na svou lasku,pocit,ze vam neco rika a vy neslysite,co?!?!Pomalu mi dochazi,ze nechci slyset…

 

Jen jediný pohled

Do tvých očí

Symfonie citů

Festival barev

Fenomén touhy

 

Jen jediný pohled

Do nekonečné hloubky

Otvírá brány

Cizích světů

A přeci tak tvých

 

Jen jediný pohled

Zhasíná ohně

Rozedme bouři

Prohlédne mě

Mé tajné myšlenky

 

Jen jediný pohled

Prozradil mi vše

Co vědět jsem chtěl

A vědět mohl

NE,nikdy…


miklunka
01. 09. 2001
Dát tip
tip...

Mea
24. 08. 2001
Dát tip
Takže tě nepotěšim ... nelíbí se mi to ... přijde mi to moc jednoduchý o věcech (to je blbý řikat tomu takhle :o)) který sou každýmu jasný a prostě nějak mi to vyznělo do prázdna a možná ještě kousek dál ...

Atala
22. 08. 2001
Dát tip
to mirulka: Nepiš, pak by to ztratilo svojí atmosféru...típ.

Gastarbajtr
20. 08. 2001
Dát tip
kušuj, takhle se nepodceňuj!

Gastarbajtr
19. 08. 2001
Dát tip
já asi chápu, jak jsi to myslel :-( za to máš u mě tip *!

dablik008
19. 08. 2001
Dát tip
ja ten konec asi chapu po svym...ale nebudu chtit po autorovi aby to tady v kritice rozebral ;o))) tak jako tak, jak jsem rek uz vcera, libi se mi to...takze *!

Danny
19. 08. 2001
Dát tip
*

Albireo
19. 08. 2001
Dát tip
Nebudu bádat, co "nikdy", i když něco tuším. TIP ovšem dám bezpodmínečný.


Mirulka
19. 08. 2001
Dát tip
Diky lidicky,ja to sem psat nemuzu,co to znamena... Myslim,ze jste to pochopili kazdy po svem a urcite dobre. Ja totiz sam dost dobre nevim,jaky je rozdil mezi tim,jak je to mysleno a jak bych byl rad,aby to bylo mysleno...:-) Albireo a ostatni: bezpodminecne vam diky,jste velci autori a jen jen mala rybka plovoucí v proudu písmáckém vedle takových plejtváků a kosatek...:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru