Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Barva

16. 02. 2009
14
18
1725
Autor
Stew-art

Pádíš za mnou jako únorová mlha,
skrytá za pláštěm očekávání
konce - mého světa
            - tvého světa
Záplavy neonů tě míjejí,
jsi cudná. Věříš,
že mě neposlal ďábel.

(Pokud Bůh je Vesmír,
co je jeho opak?
A pokud je vším?)

Plaveš v tom sama,
tímto se loučím.
Vstupuji do kondiční dráhy London -
 - Tantalos - souhvězdí Plejád.
Taková dálka, nezlob se,
nejspíš ti nebudu moct odepsat.


Ale u planet červených jak šípek si na tebe vzpomenu,
červených jak maliny, na tvá ňadra;
u těles horkých, tvé oči,
v mlhovinách duše,v prstencích slabiny,
jak Boží mlýny vibruje
tvé stydlivé rozněžnění


Budu spát celé světelné roky.

18 názorů

Stew-art
02. 03. 2009
Dát tip
I kdyz mozna za trochu koksu..:-)

Stew-art
02. 03. 2009
Dát tip
Sebevrazedne nalady bych za nic nevymnenil!

Eileen
02. 03. 2009
Dát tip
Pádíš za mnou Plaveš v tom sama nejspíš ti nebudu moct odepsat tohle je hodně zbabělý, to jo.. i když míra zbabělosti záleží na okolnostech útěku. věříš že mě neposlal ďábel - ukazuje její zaslepenost.. ? možná. chce tě stůj co stůj. nj, co se dá dělat. plejády a prstence slabiny jsou fajn velice zas. sebevražedný nálady jsou na nic. změň to.

hanaot
02. 03. 2009
Dát tip
Stew-art: však odepíšeš až se ti bude chtít.. nádech, výdech, Stew.. (jsem si vědomá toho, že od ženy, která není ta pravá se nedá než utéct a to čím dřív, tím líp..)

Stew-art
02. 03. 2009
Dát tip
on to byl takovy zbabely utek od zeny (snad alespon trochu cestny, ze jsem si odpustil prvni i posledniho milovani)..neni v tom moc hezkeho, mas pravdu Eileen, jen vymluva..hanaot dik moc za pisnicku, nerez jsou samosebou skveli, jen jsem ted zas nejaky sebevrazedny, jak uz se to stava, a nemam ani silu odepsat ;-)

hanaot
02. 03. 2009
Dát tip
Eileen: no právě.. že to není vůbec příjemné a přesto se v tom člověk může poznat, to je děs.. mě to vyprovokovalo dokonce k tomu, že jsem mu napsala odpověď :-))))

Eileen
02. 03. 2009
Dát tip
vlastně nevím, jestli by se mi líbilo, kdyby mi tohle někdo napsal... slova k pomilování, bylo-li by to ale naposled... ? ani ne.

Rabb
25. 02. 2009
Dát tip
předposlední část je super.. jakoby se dílko k ní propracovávalo.

Cumpton
19. 02. 2009
Dát tip
hey..to se mi líbí...nějak se to hodí k tomu co teď píšu...tak trochu:)***

Háber
19. 02. 2009
Dát tip
hej*

Santi€
18. 02. 2009
Dát tip
podbarvuje mi to tu dobrá hudba. tipuju

Kuchot
18. 02. 2009
Dát tip
taky mi to připomíná Hrábě, ale modernějšího, o to víc byl on zajímavej, že teď už to nepřipadá tak tajemný, trochu ukecaný, fakt prvotina?

hanaot
18. 02. 2009
Dát tip
:-D můžu?? http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=311851

Stew-art
16. 02. 2009
Dát tip
fairella: Vidíš, to mě ani nenapadlo. Ale nejspíš na tom něco bude. Děkuju moc.

Fairiella
16. 02. 2009
Dát tip
Nemůžu říct, že je to špatný, je to dobrý, jen mi to přijde neoriginální (ne jednotlivostmi, ale stylem) - příliš kopíruješ Hraběta. Tedy, na mě až příliš. Neříkám že planety červené jako šípek se mi nelíbí.. ale ten způsob sdělení.. aspoň "neony" sis moh odpustit, to už je moc očividný. Jinak mi přijde že hlavní linka se místy trochu rozpouští a ztrácí to na síle - i když jednotlivé obrazy silné jsou. Dala bych bod, kdyby to tolik nekopírovalo Hraběta. :)

Puzzle
16. 02. 2009
Dát tip
Moc pěkné!

hanaot
16. 02. 2009
Dát tip
jo.. jo, jo jo, tak nějak to je.. TIP s velkým T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru