Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

На улицах - Na uliciach

16. 02. 2009
2
8
1984
На улицах в грязных углы старой Москвы Покрыто в черной тенью но все же в угол зрения Я целовал эротические кривые - устье молодой товарищa. Идеи пролетел в свете надеясь нас и наша любовь ..... ..... Показали! ----------------------------------------------------------------------------- V uliciach v zatuchlích zákutiach starodávnej Moskvy. Zahalený v čiernom tieni no stále v zornom uhli obímal som erotické krivky - úst mladého súdruha. V myšlienkách poletujúcich do prísvetlia dúfajúc že nás a nášu lásku..... .....neodhalia !

8 názorů

Print
01. 03. 2009
Dát tip
Pak tomu nerozumím a nevím, čím to je... Všem ostatním se videa YouTube chodí a řádně se otvírají... Zkusím jiné:

ak myslíš Internet Esplover - tak ten používam, ale môžem si net spustiť aj cez mozilu.

Print
28. 02. 2009
Dát tip
To mě mrzí... Asi nepoužíváš IE, že?

no neviem čo si mi chcel povedať lebo sa mi objavilo prázdne okno

Print
27. 02. 2009
Dát tip

jarouch
22. 02. 2009
Dát tip
no, jestli je to nějaký překlad, nebo čeho se to týká (azbuku už jsem 3 roky neviděl a pozapoměl), ten soudruh... vůbec nechápu co to je :)

a čo mu nerozumieš?

jarouch
17. 02. 2009
Dát tip
To my vysvětli - co to je? Moc tomu nerozumím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru