Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nula !!!

22. 08. 2001
28
1
5199
Autor
clovrdik

S láskou a v dokonalé úctě věnuji pracovnicím referátu evidence motorových vozidel Okresního úřadu v Teplicích a dále pobočce ČS-Živnostenské pojišťovny, rovněž v Teplicích.

ano, ty ! ty budeš popraven !
a nezapomeň slušně poděkovat,
nezdvořáku !
 
mám svý zásady a přesně stanovený postupy
a nesnaž se odporovat zavedenýmu zvyku !
jsem bezhlavá saň
vozím se na hřbetech
v tragickým reji komickejch masek
anonymního davu
 
stařík Darwin ?
ó ano
stařík Darwin by rychle ztratil svůj
blahosklonnej úsměv,
kdyby jen tušil pravdu,
svou pravdu
máš málo hrbů, tvoje šance
na přežití rapidně klesá
opravdu jsi to nevěděl ?
ty pošetilče !
 
nula !!!
 
ano, ty ! ty budeš popraven !
a nezapomeň slušně poděkovat,
nezdvořáku !

1 názor

stenos
30. 04. 2006
Dát tip
Výborný,vopravdu na jedničku !

som rad ze pises ... takto ... obcas pridem a nahodne kliknem na hociktore a vzdy som rad ;)

Rákos
25. 01. 2003
Dát tip
člověče, v TP jsem odhlašoval škodovku... přijel jsem v 9.00 a lístečky v tom automatu na pořadí byly vybraný až do večera. Musí se za tim pánem do prvního patra a vzít s sebou třista :)

MdF
15. 01. 2003
Dát tip
chicht, já už kroutím osmej rok

MdF
14. 01. 2003
Dát tip
díky za "pochvalu" taky jsem úředník :))

clovrdik
14. 01. 2003
Dát tip
MdF : si to tak neber. taky jsem bejval úředník (3 měsíce a utíkal jsem, co mi nohy stačily :-)) );

clovrdik
11. 01. 2003
Dát tip
MdF : :-)) no nezávidím :-))) ono tohle všechno mělo ještě dohru, ale to je na delší povídání, ale neboj, nakonec to dobře dopadlo :-)); oni jsou úředníci sviňě, ale slaboduchý a z toho se musí vyjít :-)))

MdF
10. 01. 2003
Dát tip
mno, díky za dodání optimismu... chystám se a musím odhlásit dvě auta. no potěš.....

Josefk
14. 11. 2002
Dát tip
naštěstí my jsme dvořáci :-))) jo, furt to funguje, není nad známost na správným úřadě :-)

bodlacek
30. 09. 2002
Dát tip
na úřadech by měli dělat jiní lidé... chápaví a vstřícní... Tak velkou pravdu máš ;-)

Kytička
06. 09. 2002
Dát tip
Nu, nevím co říct...snad jen cítím s tebou... :) *****

clovrdik
06. 09. 2002
Dát tip
Kytičko, díky :-)))

Meggie
08. 08. 2002
Dát tip
krásné.......jako paví oko v ranní rose........ nevim proč mě to napadlo!*

Čolito
29. 04. 2002
Dát tip
Děkuji

crayfish
04. 03. 2002
Dát tip
Tip!! A pro Cavaleru taky!! :))))))))))

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
Jo dost dobrej obraz zazitku...libi

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
zazitku co napsal sam zivot...

pino15
22. 11. 2001
Dát tip
teda,dals jim to !!! :o))))) cítím to,i když jsem na úřadě ještě nikdy nebyl,jen pro občanku :o) (ulítlo ti jedno písmenko-popraven ?) (Takže můj neodeslanej dotaz u Hranic nebo v SČ ? je zodpovězenej)

clovrdik
22. 11. 2001
Dát tip
pino, díky za upozornění na ulítlý písmeno :-)

altán
30. 10. 2001
Dát tip
kávo, no super, tvá reakce....hodná na dílko samo :) .Fakt mě to oslovilo.........!

já netušil, že pod BLN se dají najít takový libový věci:o)) tííp *

clovrdik
17. 10. 2001
Dát tip
Viktore, co to je BLN ? :-)) Ale jinak díky za kritiky :-)

:o)) BLN = Básně Lyrické Nerýmované.. přece!!

Semipalakva
06. 10. 2001
Dát tip
hahááá vítězství:-) ale tip ti nedám... nepoprosils...

Kangi
03. 10. 2001
Dát tip
:-)

Print
06. 09. 2001
Dát tip
:-) *!

FLO
03. 09. 2001
Dát tip
No...popravdě řečeno, je to dobrý, ale to předtím o tom dešti se mi zdálo lepší, možná to jenom bude náladou nebo co, ale ňák mě to neoslovilo, i když v tom samozřejmě kus pravdy je. Hm, tak já se potichu ztratím....

clovrdik
03. 09. 2001
Dát tip
FLO : děkuju za kritiku a názor :-)). V tom není "kus" pravdy, v tom je celá pravda, to věnování v prologu je zcela adresný ...

myrinda
29. 08. 2001
Dát tip
jo, to je opravdu ze zivota a sedi to...TIP

Cowboy
23. 08. 2001
Dát tip
OK a pridávam k tomu : Často se stavím do řady, Když navštevuji úřady, Člověk si tam vyslechne, Hodnocení povšechné, Fantazii maj lidi malou, Pár slov se jim honí hlavou, Voni to tak hodnotí, Na úřadech jsou ... !!

Climaster
23. 08. 2001
Dát tip
Cava:...ještě, že má každej jinej názor..jinak by to byla nuda..:)))...tou sponkou by to asi bolelo..:))))... ...jinak taky nesnášim úřady...pošty...atd. ale asi by to bez nich nešlo... ...za nádherný cit k nim Ti človrdíku: /*/ ....fakt nice nice moc...

Cavalera
22. 08. 2001
Dát tip
Já nevím, mám úřednice rád, mám rád byrokraty a byrokracie, mám rád daně, mám rád úřady, mám rád doporučené dopisy v obálce s modrým proužkem, mám rád složenky, mám rád upomáínky, upozornění, odvolání, odůvodnění, rozhodnutí a zamítnutí. Miluji pohledy úřednice, kterou včera starej nezandal, miluji její gesta a grimasy. Miluji jakým způsobem mi připomíná tak důležité věci, jako skutečnost, že jsem jen nula, ovád, kterého plácne bude-li chtít ... ano, miluji ten pocit, kdy se sevřeným žaludkem otvírám dveře a nesměle nakukuju do dveří za nimiž se skrývá má budoucnost, jsem rád, že někdo převzal za mě zodpovědnost a říká mi kdy a co smím. Této básni dávám antitip, neb je štvaváa jejím jediným cílem je napadat místa kde nacházím klid, kde dostane se mi zaslouženého odpočinku, když v nekonečné frontě na daňové přiznání žmoulám počmáraný formulář. jsem rád, za každé vlídné slovo, kterého se mi zde dostane .. ano ... chci za ženo úřednici, né mladou .. chi starou úřednici co se umí šklebit, co sežrala všechnu důležitost světa, všechnu jeho pravdu a poznání, jeho moudrost i pokoru ... ano, chci aby mě každý večer svázala a do nahého těla bičovala ruličkou formulářů. Chci aby mi do penisu píchala kancelářskou sponkou a před očima prudce míhala svazkem novelizovaných předpisů. Chci aby mě svázala převazem ze spisů a mé bradavky skřípla do šanonu. Chci se udělat do haldy rozházených předpisů .. chi chci chci to jen s úřednicí dominou .... to jediné už jen chci .... Děkuji všem úředníkům za příjemné chvilky strávené v jejich přítomnosti, děkuji!!!!!

nezdvořáku! I*I

Krel
22. 08. 2001
Dát tip
!*

Pepo
22. 08. 2001
Dát tip
Óóó, super! tip

Danny
22. 08. 2001
Dát tip
leebee *

Albireo
22. 08. 2001
Dát tip
Teplický ouřad neznám, ale je vidět, že je to ze života! TIP

Astalavista
22. 08. 2001
Dát tip
Skvělé, clovrdikovský ..:) !*

Diana
22. 08. 2001
Dát tip
Teplický nebo jiný, úřad je úřad. Skvěle vymalovaný! TIP

Diana
22. 08. 2001
Dát tip
Teplický nebo jiný, úřad je úřad. Skvěle vymalovaný! TIP

ruby
21. 08. 2001
Dát tip
libi a souhlasim s dablikem a razenim do klubu. vse podstatne uz tu rekli za me, a moje sance na preziti podobnych basni rapidne klesa, tak jdu zas na pokec. tip

kafka
20. 08. 2001
Dát tip
výborný!!! skvěle se hodí zopakování prvních tří veršů na konci. Darwin je dokonalej! i se svojí pravdou :)))) ještě že netušil! i kdyyyyž.... možná by se jí zřekl :)))) *****!

clovrdka
20. 08. 2001
Dát tip
Skvělý! TIP!!!

dablik008
20. 08. 2001
Dát tip
jako kafka, to opakovani prvnich tri radku na ¨konci je moc povedeny! a cely je to takovy clovrdikovsky uderny, nasrany a ma to spad kterym se lita :o)))

dablik008
20. 08. 2001
Dát tip
kdyby to nebylo dost jasny, tak ty kritice patri TIP :o)) a zarad se do klubu :o))

alina
19. 08. 2001
Dát tip
:o)))jóó,človí,je to dóóbře vykonaná práce! Naštěstí na´úřady moc nemusím, leč mám to v živé paměti!* ...stařík Darwin :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru