Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o splněném snu

19. 02. 2009
18
42
5410
Autor
aleš-novák

 včera přišla na návštěvu

celá v černém

ladných tvarů

  

že mi tak náladu zvedne

to jsem neměl

ani páru

  

ještě teď mě prsty bolí

a trochu i

nohy, stehna

  

neodešla neutekla

jsem moc rád

že jsem ji sehnal

  

že mi tak náladu zvedne

to jsem neměl

ani páru

  

budu teď hrát v noci ve dne

na tu černou

na kytaru...


42 názorů

Ó
23. 02. 2009
Dát tip
...a co tak přikusovat luční kobylky...?....

Vaud
23. 02. 2009
Dát tip
ale byla k ni zadarmo sada trsatek a kabel k ladicce :-)) ja vim, neposlechl jsem Te - mel jsem si koupit tu kanadskou v Barcelone a pak pul roku jist jen lucni kviti :-)

V tom případě tu svoji sežeru a jdu do kláštera. Cože to máš za značku?

Vaud
23. 02. 2009
Dát tip
ale vypadaji stejne! na chlup

Vaude, ten černý člověk nalevo má "opravdovou!" kytaru (patrně Ibanez) :-)

Vaud
23. 02. 2009
Dát tip
ten clovek vlevo ma moji cernou kytaru, co mi Kvet pomluvil a ten uprostred muj bubinek djembe jeste tu australskou fujarku a je to komplet

BigBivoj
23. 02. 2009
Dát tip
To hrajou jen blázni Aleš u nás ve vsi ani kuřata zadarmo nehrabou A proto naprostý souhlas s Květou?

Není lepší mít radost a prachy najednou?

to u nás (v Příbrami u Reichertů) hrajeme pro radost :o)

Tak za naturální honoráře už nenehraju. Ale jak pojedu kolem, tak se určitě stavím.

BigBivoj
22. 02. 2009
Dát tip
v hospodě na kovárně u Mělníka klidně přiď, za tři písníčky dostaneš panáka rumu a když se to nebude bulharům líbit tak ránu pěstí bereš ?

Bivoji, kde to je u vás? Že bych se taky přidal. Tady se kytarou nedá vydělat ani na slanou vodu.

BigBivoj
22. 02. 2009
Dát tip
u nás cigáni drnkajú na gitáru za pár šušňů a za den vydělajú vjace peněz než ta tvoja ibaňeza gitara stála ve frcu o:)


Janina6
20. 02. 2009
Dát tip
:-)*

Toscana
19. 02. 2009
Dát tip
Viděla bych to spíš na umlácení chrápajícího, Květoni... :o))) Aleši, nemůžu si pomoct, ale mi to prostě fakt zní jako písnička.

kunka
19. 02. 2009
Dát tip
jeden song na sladkom dreve či radšej na sladkej Eve?

on točil nějakým dřevem na provaze, vydávalo to zvláštní hluboký zvuk...

Aleši, Didgeridoo by krokdýla nejspíš nezabilo. Možná jen pekelně naštvalo. Dundee asi používal něco jiného. Didgeridoo je dlouhý eukalyptový klacek. Možná by jím mohl toho krokodýla umlátit.

Vaud
19. 02. 2009
Dát tip
tak to vypada na idealni nastroj pro me!!! jsem monotonni a to ikdyz hraju namol

Vaud
19. 02. 2009
Dát tip
Kvetoni, to je fakt :-))) uz takhle jsem musel zaprit buben, abych se vubec mohl nastehovat :-))

Jenom má Didgeridoo velmi malý rozsah. Aby sis zahrál Ovčáky čtveráky, na to bys potřeboval čtyři.

to je to, co používal Krokodýl Dundee? :o)

Ano. Pravé australské Didgeridoo, to je naprosto ideální lék na chrápání. Jak začneš hrát, tak v okruhu deseti kilometrů nikdo nezachrápe, za to ti ručím! Australčtí domorodci se tím původně svolávali ze značných vzdáleností.

no, nejsem odborníkem v oboru :o) (tedy pokud jde o spánek na poradách, tak to jo...). Tak by mi třeba Květoňův návod taky pomohl :o)

Vaud
19. 02. 2009
Dát tip
ja jsem ani netusil, ze cemu ja rikam "spanelka" ve skutecnosti ani "spanelka" neni ta je uzsi a ma nylonove struny - ja bych mozna pozadal Kvetone o fejeton na toto tema, aby mi to objasnil ted uvazuju o zakoupeni didjeridy nebo alpskeho rohu, protoze jsem slysel v nejakem poradu na Spektru, ze je to dobry proti chrapani a vim, ze si uz obcas kolegove na schuzich trochu stezovali, tak s tim chci neco delat...

Vaud: to je taky nápad, kupovat španělku ve Španělsku :o) Toscana: tohole není zrovna písnička, ale když si ji zahraješ, tak proč ne :o)

Toscana
19. 02. 2009
Dát tip
Krásná písnička - máme doma Alvaro, no, žádná až tak šíleně drahá značka, ale hraje taky moc krásně, třeba by to šlo zvládnout zahrát i na ni, kdyby se patřičně na(h)ladila :o))) *t

Ó
19. 02. 2009
Dát tip
...je to moc povedené...ale já jsem jenom pijan...

Vaud
19. 02. 2009
Dát tip
uz jsem si skoro koupil kytaru pak jsem se zeptal Kvetone - zapsal jsem doporucene parametry a obehl s nima Barcelonu - a pod 50 tisic zadnou nemeli :-)) tak jsem si koupil za 15 euro djembe a je mi fajn *

BigBivoj
19. 02. 2009
Dát tip
jojo ibaňeza to je vjec**** ale SG je lepší, anebo můj kámoš má Fendra Stratocastra taky pěkná vjecička

damaxy
19. 02. 2009
Dát tip
dokonala v každom detaile :)

avox
19. 02. 2009
Dát tip
nečeká až ji po(h)ladíš, zvládne to sama? a nač tě tedy má? :-)

tahle má na boku takové tlačítko, kterým se zapíná...vestavěná (h)ladička :o)

avox
19. 02. 2009
Dát tip
jednu ruku kolem krku... (h)ladil jsi to sladké dřevo jako kdyby byla děvou? :-)) */

který muž by někdy nesnil o černošce... (a která žena o černochu...)

Čo vravíš, Iba nez? Jaké má označení? Ta moje se jmenuje Ovation Standard Balladeer.

Diana
19. 02. 2009
Dát tip
Jéňo hraj! :-)))****

jmenuje se I(ba)nez ...

moorgaan
19. 02. 2009
Dát tip
tu kytáru jsi koupil kvůli nííííí../*

Já mám taky černou. Ty hrají nejlíp.

macecha
19. 02. 2009
Dát tip
jen hraj...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru