Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přání

19. 02. 2009
12
17
3718
Autor
raja








Mám neteř. Nedávno měla své šesté narozeniny a já se jí několik dní předem zeptala, co by si přála, jaký dárek by ji udělal radost. Nikolka ztichla, začala se šťourat prstem v nose nejen proto že je to přísně zakázené. To proto že měla tolik přání. Myslím si totiž, že každý si přeje jinak. Někdo, jako třeba Nikolka má mnoho přání a tak je těžké zvolit si to, které má být splněno. Potom je ještě jiný druh přání si.

Takového když se zeptáte co by si přál, začne chrlit dlouhý seznam věcí které by potřeboval, anebo chtěl. A takoví lidé si vlastně nepřejí nic. Jsem ráda, že moje neteř patří k těm prvním, protože ten, kdo chce hodně dostane vždycky málo a naopak ten, kdo chce málo, někdy dostane víc než by potřeboval.


Ale kdo ví, třeba z toho ještě vyroste...



17 názorů

Kdo nechce nic, ten nevi co s tim nic co dostane udela. :)

sattaya
05. 10. 2009
Dát tip
každný z nás byl někdy určitě Nikolkou,..moc hezky vyjádřené ..tip

raja
09. 06. 2009
Dát tip
děkuji, Elleanor.

Elleanor
09. 06. 2009
Dát tip
Moc hezké zamyšlení:)

úryvek z jedné dávné písně skupiny č.p.8 nebrečte děti když dostanete za to že zlobíte nebrečte děti když dostanete že se nerady učíte ale začněte brečet když přijde sváteční den kdy místo dárků dostanete k radosti peníze jen zavřete oči a prosím vás nenastavujte dlaň to není dárek to není radost to je jen daň... a tip, samozřejmě...

raja
26. 05. 2009
Dát tip
viděla, ale miluju rychlovky...=p (sem měla na písmáku i povidky marve, věř mi, nestály za nic:)

neroušek
20. 02. 2009
Dát tip
Jaktože ne,Sandokan zachránil Perlu z Labuanu.****

raja
20. 02. 2009
Dát tip
...po třetí obrně:(

raja
20. 02. 2009
Dát tip
sandokan ale není záchranář! nu což, víla taky vypadá jak Pamelka po obrně****

neroušek
20. 02. 2009
Dát tip
Neroušek není Hasldolf,který vypadá jak reklama na šaratici,ale Sandokan!****

raja
20. 02. 2009
Dát tip
I ty můj Haslhofe!****

neroušek
20. 02. 2009
Dát tip
Neroušek poznává....sám zachránil.Moc pěkné.******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru