Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O pravdě

21. 08. 2001
7
0
2635
Autor
Sadaf

aneb tajemství černé díry....

Pospíchám domů

rychle

a s blátem na botkách

lehám si do postele

a sním

jak Ty

celá nahá

vlastně

jenom v kalhotkách

leháš si ke mě

a já je trhám

s Tvého těla

aby se

ornitologie

(ta moje)

pravdu

dozvěděla....


Amanda
28. 08. 2001
Dát tip
:-))) dost dobry, takove jednoznacne :-)))

PetrHiV
26. 08. 2001
Dát tip
možná "S blátem na botkách" jinak skvělý:o)

Pája
23. 08. 2001
Dát tip
;-) *

Cavalera
21. 08. 2001
Dát tip
.... cháá .. dobrý ... hele znamená to to, že se hnulo ku předu to co myslím? .. ehm .. rozumíš mi? .. ne? ... hm, budeš se divit, když Ti řeknu, že se nedivím? .. hm, myslel jsem si to .. jo, taky bych se nedivil, nebo divil? a proč bych se měl divit? Mám se ještě něčemu divit? ... sedím, čumím, stojím a seru a divím se ...... divím se, že to vlastně všechno ještě dělám ... no a? ... a co se stane až se divit přestanu? Začnu se divit, že jsem se divil? .... a pak? a druhý den? a další? a za rok? .... a dál? .... skončím s otevřenou hubou dřepět někde na zaflusaný zastávce, kde dávno už nestaví ani taxíky a budu se zase divit? ... furt dokola? .... a kam až? za břeh? za poslední značku? ... za pornoobrázek schovanej v náprsní kapse? .... a když ho vyndám, budu se divit, že jsem si vůbec kdy vzal? a přesto ho zas schovám, jo vzpomínky ... no a ... TIP!

(reverb)
21. 08. 2001
Dát tip
**

Pepo
21. 08. 2001
Dát tip
***

nebraska
21. 08. 2001
Dát tip
jenom v kalhotkach *

Vio
21. 08. 2001
Dát tip
Pravdu? Některé ženské jsou všechny stejné...

:-) I*I Vio:))))) "Některé ženské jsou všechny stejné..." tomu říkám dokonalá věta:))))

Astalavista
21. 08. 2001
Dát tip
Ty ornitologu jeden, TIP. Drobně rýpnu, jo? "z Tvého těla"...:)

racek
21. 08. 2001
Dát tip
Ahoj, Sadafe, ráda to čtu. Studium ptáků, vajec a hnízd:-)))Tip.Zora

Albireo
20. 08. 2001
Dát tip
Čtu to sice den předem, ale tip dám už do foroty.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru