Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba

24. 02. 2009
0
0
649
Autor
kuryr

Každé ráno

Prosba./každé ráno/ Andělíčku můj stážníčku opatruj mi mou dušičku, opatruj ji ve dne v noci ,buď ji stále ku pomoci. Děkuji Ti za celý včerejší den a dnešní noc. Prosím Tě pomoz mi dnešní den prožít ve zdraví,pohodě a lásce. Pomoz mi při práci a při učení,abych všemu rozuměl a práce aby mi šla pěkně od ruky. Andělíčku ochraňuj mne odevšeho zlého,a chraň mne před zlobou zlých a psychicky nemocných lidí. Pane Bože prosím Tě o uzdravení mé/mého (jméno)ve všech směrech,a snažně Tě prosím o snížení její/jeho nadváhy na zdravou váhu její/jeho výšky. Pane Bože prosím Tě,ochraňuj nás před hříchy jak v myšlenkách tak v činech. Prosím Tě ochraňuj nás před fizickými a psychickými útoky zlých a psychicky nemocných lidí vůči nám. Pane Bože prosím Tě ochraňuj naši krásnou planetu Zem před nebezpečím z vesmíru,tak i před nebezpečným konáním myslicích bytostí na Zemi vůči Zemi. To co potřebuji ke svému životu -příjde. To co potřebuji ke svému životu -příjde. To co potřebuji ke svému životu -příjde. Každý den a v každou chvíli ,se cítím lépe,lépe a lépe. Každý den a v každou chvíli ,se cítím lépe,lépe a lépe. Každý den a v každou chvíli ,se cítím lépe,lépe a lépe. Negativní myšlenky a negativní podněty na mne nemají v žádné hladině mysli vliv. Negativní myšlenky a negativní podněty na mne nemají v žádné hladině mysli vliv. Negativní myšlenky a negativní podněty na mne nemají v žádné hladině mysli vliv. Pane Bože prosím Tě potrestej a znič všechno Zlo které je ve vesmíru tak i zde na Zemi. I při pouhé myšlence na zlo,potrestej to centrum,které toto zlo vymyslelo. Pane Bože děkuji Ti za vyslyšení mých proseb. Ámen. Tak jest.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru