Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gejzír

24. 02. 2009
8
17
3780
Chrliaci červené jazyky lávy a svetlo-šedej pemzy zaodetý do šeda do plášťa smrtonosnej síry. Uprostred čírej vody a morského raja korálov a chobotníc. Najkrajším miestom v rodnom jazyku Isole Lipari.

17 názorů

A.H.
01. 03. 2009
Dát tip
Neděkuj, vděk prokazuj v jiných situacích, kde bude více na místě ;)

A.h. - vďaka za tvoj názor.

A.H.
27. 02. 2009
Dát tip
je to na můj vkus příliš deprivující

vesuvanka
27. 02. 2009
Dát tip
Johanne, díky :-))), podmořský ráj je také nádherný, ale já na potápění nejsem, takže jen ve filmech a na fotkách :-)))

Priznám sa že len s lode...nejak ma skôr lákal podmorský raj...ako žeravá láva.

vesuvanka
26. 02. 2009
Dát tip

vesuvanka
26. 02. 2009
Dát tip
Tvoje krásná báseň, popisující ohnivé gejzíry sopky Stromboli mě zaujala, mrzí mě, že mi unikla a objevila jsem ji až teď, dodatečně velký TIP a díky Teď čtu v Tvé odpovědi, že jsi chodil na ostrov Panarea, ale Stromboli, nazývanou Tyrhénský maják, jsi jistě viděl :-)))

vesuvanka
26. 02. 2009
Dát tip
Tvoje krásná báseň, popisující ohnivé gejzíry sopky Stromboli mě zaujala, mrzí mě, že mi unikla a objevila jsem ji až teď, dodatečně velký TIP a díky Teď čtu v Tvé odpovědi, že jsi chodil na ostrov Panarea, ale Stromboli, nazývanou Tyrhénský maják, jsi jistě viděl :-)))

Naozaj tam je krásne....chodieval som tam dosť často...nie priamo na stromboli ani na vulcano, ale na ostrov Panarea

výborně...jen kdyby tam nebylo tolik lidí...pro suchozemce je to v každém případě pěkný zážitek, takové malé ostrovy a ještě k tomu sopky...


vloni jsem tam byl :o)

ďakujem všetkým ...no Johanek sa pokúša Neroušek

neroušek
24. 02. 2009
Dát tip
Johann taky soutěží?***

Pěkné,tip

macecha
24. 02. 2009
Dát tip
Johann-vidím to, je to napísané krásne...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru