Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

25. 02. 2009
6
30
3680
Autor
Delfín

Kdesi jsem četl básničku, že Láska je ku_va.A řada volných asociací vyústila v tenhle písňový text...

Láska je sličné dvojče gejši,
z čehož vidno, že není zdejší,
však přec ta kráska ospalá
mnohého z nás už dostala!

Nabízí věci nevídané,
/mnohé z toho se někdy stane!/,
málokdo z nás jí ale jen
je rovnocenným partnerem!

Láska, ta žádá odhodlání,
věrnost i velkou víru snad,
chce přízeň Tvoji do skonání
i schopnost občas odmítat

dvoření téhle hrdopýšky,
odříci si chuť podlehnout,
nechodí krokem šedé myšky,
občas je jako dravý proud...

Někdy však něžná je jak vánek,
který od jihu sladce vál,
a šeptal tiše do sasanek
příběh, cos tajně miloval...  
 


30 názorů


Delfín
05. 05. 2009
Dát tip
Toscana: Tak to už snad bude čitelné pro všecky!;o) Díky za zprávu...;o)))))))))))

Toscana
05. 05. 2009
Dát tip
Hlásím černou, náčelníku ;o)

Delfín
04. 05. 2009
Dát tip
Toscana: Jukni na to, jakou barvu tam máš teď.Já to vidím černě./ Ten monitor je fakt v háji.../

Rampoušek
02. 03. 2009
Dát tip
bílá,bílá,bílá mám LCD a je to furt nachové tak nevím, delfe ale jinak za lásku samozřejmě tipanec, jak jinak/* máš na to melodii ? ref. je asi v prostředku, že ?

BigBivoj
02. 03. 2009
Dát tip
už se to dá delfíne i číst, i když to je taky barva pro voči, jako vypsaná fixa. a s těma gejšama, nevím, neznám, u nás na vsi jsou jen kurvy a ty choděj za prachy.

Delfín
27. 02. 2009
Dát tip
Rampoušek: Purpurovou? Vidím dobře? mně monitor svítí modře! Však jak psal jsem, vymýšlí si a po svém si barvy mísí... **************************** Tím s barvami skončil jsem, jdu si hrát na šamisen něžnou píseň o čaji, který gejši dělají, a po pár pohárcích saké se mnou možná zpívat také nejnovější hit můj budou, vím, nebudem trpět nudou, až mi něžně zatančí na rohoži to skončí, která v Japonsku, ach Bože, nahrazuje měkké lože...;o)))

Rampoušek
26. 02. 2009
Dát tip
sakryš to je téma až mi z toho zbledl rampouch :) Tosc: máš ji také purpurovou? (nemyslím gejšu ani to druhé) Ale tu Básničku. :)

čučenka
26. 02. 2009
Dát tip
Ty malý zpozdilče, ty neznáš šamisen? Jsi nikdy nedrnkal na šamisen u táboráku Bednu od whisky ?:-)) Tss tss

čučenka
26. 02. 2009
Dát tip
Tož, nebyla, hele: V západním světě se stalo slovo gejša synonymem japonské prostitutky, ale spíše neprávem, jelikož gejša byla spíše „umělkyně“, která čas od času na sex přistoupila. Nejednalo se však o samozřejmost. Hlavním úkolem gejši bylo bavit, hrát na tradiční strunný nástroj šamisen či připravovat čaj. Nejúspěšnější gejši byly vždy dobré tanečnice.

Toscana
26. 02. 2009
Dát tip
Tobě je prostě těžké něco zkoušet vysvětlit. Stejně si to přebereš po svém. Gejši byly a jsou v Japonsku velmi vážené osoby, což se těžko dá říct o těch tebou zmíněných lehkých děvách.

Toscana
26. 02. 2009
Dát tip
Jo, tohle už není jedovatě žluté, zamodřování již netřeba - díík. Extra vagan C - gejša je japonská profesionální společnice, ani zdaleka se to nedá srovnat s těmi, které poskytují sexuální služby za úplatek. Byly to ženy krásné a velmi vzdělané, ovládající hru na nějaký hudební nástroj, znalé kaligrafie (tj. ozdobného písma), přednášející poezii, prostě poskytující zábavu na profesionální úrovni.

Delfín
26. 02. 2009
Dát tip
Jarmila Moosová: Ach, proč jen nejsem sasanka? Ten kvítek nevinný a svěží, co u Tebe tak úspěch má, že v myšlenkách Tvých leží?

naopak, ty mě dostaly

Delfín
26. 02. 2009
Dát tip
Jarmila Moosová: Máš snad něco proti sasankám? Ty už toho slyšely!

Delfín
26. 02. 2009
Dát tip
Extra vagan C": Ne, gejša není lesba! Je to japonská, vysoce kultivovaná placená společnice, vhodná nejen do postele, ale i do společnosti, se kterou ukojíš i své duchovní potřeby. Prostě taková nóbl ku_va, žádná šlapka, co postává u výpadovky z města ani utěšitelka z hospůdky čtvrté cenové skupiny, dříve též hraběnka de Zabúra zvaná!

Delfín
26. 02. 2009
Dát tip
Toscana: Nějak odchází monitor a nabízí mi tu podivné spektrum barev odlišné od toho, co vidíš Ty...Snad je to teď lepší!

díky :o)

Delfín
26. 02. 2009
Dát tip
Aleš Novák: Snad je to lepší!

ty sasanky....*****

já si to zamodřovat nebudu. Čitelnost má zajistit autor, jestli má zájem o čtenáře.

Toscana
25. 02. 2009
Dát tip
Kdybych si to nezamodřila, tak jsem dva dny slepá z oslnění, to je fakt šílená barva... Ale jinak je to pěkné, ta barva je jen ke škodě věci... *t

prolog se dá aspoň přečíst...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru