Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lhář

10. 11. 1999
1
0
2002
Autor
rybka

Falešná omluvenka od lékaře ukradené věty z bible a z televizních reklam skládanka špatně poskládaná zapadá kdekam.
Naso
07. 03. 2001
Dát tip
veci nachádzame, veci strácame každý deň sa niečo naučíme, každý deň niečo zabudneme neviem, mám dojem, že si mi tak pocitovo príbuzná... vidieť, že nechceš rýmy za každú cenu, ale cítiš ich potrebu uzrieť svetlo sveta

Somalec
13. 11. 1999
Dát tip
Hej, to je o tom v čem žijeme - v přetvářce. Je to povedené (tohle není lež). :-))

Kate
11. 11. 1999
Dát tip
co si tím chtěl říct?

Bibša
11. 11. 1999
Dát tip
Jéjej, vždyť to je jasné !!! Všichni lžeme, odevšad a všude, ale všechno je relativní, nejen černé, zlatá rybko. Líbí. Jsi tak výstižná a přitom kluzká!!! Miluju rybí pomazánku :-)

DeGra
11. 11. 1999
Dát tip
...a tak si tak řikám: je to atak, není to atak, je to tak a tak... a pak si říkám: nebuď stahovačnej... a tak se mi to dost líbí...

DeGra
11. 11. 1999
Dát tip
...a tak si tak řikám: je to atak, není to atak, je to tak a tak... a pak si říkám: nebuď stahovačnej... a tak se mi to dost líbí...

DeGra
11. 11. 1999
Dát tip
... přidávám vlastní názor - kritiku... na počítač, který mi nějak blbne a moje plky zdvojuje do nesnesitelnejch objemů... takže sorry rybko...

DeGra
11. 11. 1999
Dát tip
... přidávám vlastní názor - kritiku... na počítač, který mi nějak blbne a moje plky zdvojuje do nesnesitelnejch objemů... takže sorry rybko...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru