Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křesadlo

01. 03. 2009
1
8
2097
Autor
blondy

Všem

Pravidla literární ceny Křesadlo pro rok 2009:
 
Soutěž se vypisuje ve dvou kategoriích: POEZIE a PRÓZA. Soutěže se mohou zúčastnit dosud samostatně nepublikovaní autoři z České republiky. Soutěž není omezena věkem autorů.

Soutěžní příspěvky zasílejte v maximálním rozsahu 20 textových stran na e-mail kresadlo@kresadlo-kadan.cz nebo na adresu Kulturní zařízení Kadaň, Čechova 147, 432 01 Kadaň. Na obálku napište „Křesadlo 2009“. Literární příspěvky zasílejte do 1. září 2009. Zaslané soutěžní příspěvky se nevracejí.

V případě, že pošlete příspěvek e-mailem, napište mimo textový soubor s příspěvkem Vaše jméno a příjmení, datum narození a adresa trvalého bydliště, příp. zaměstnání nebo škola. V případě, že pošlete příspěvek poštou, uveďte na každém listě soutěžního příspěvku svůj kryptonym a do obálky vložte list, na němž bude Váš kryptonym, Vaše pravé jméno a příjmení, datum narození a adresa trvalého bydliště, příp. zaměstnání nebo škola.

Výsledky literární soutěže budou vyhodnoceny porotou zcela anonymně. Porota může a nemusí udělit v každé kategorii 3 ceny, případně čestná uznání. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na závěrečném večeru 17. listopadu 2009. Ceny: cena: 5000,-Kč + věcné ceny cena: 3000,-Kč + věcné ceny cena: 1000,-Kč + věcné ceny Výherní a vybrané další práce budou obsaženy v almanachu Křesadla. Křest almanachu proběhne v rámci předání cen 17. listopadu 2009.

Více zde: http://www.kresadlo-kadan.cz/


8 názorů

blondy
03. 03. 2009
Dát tip
můžeš.

Bivoy
02. 03. 2009
Dát tip
to vypadá dobře... jenom by mě zajímalo, jestli můžu zaslat příspěvek do obou kategorií?

moorgaan
01. 03. 2009
Dát tip
zkusim vykresat jiskru-a z jiskry vzejde plamen ! ..snad nevyhorim..

vesuvanka
01. 03. 2009
Dát tip
díky :-))) Soutěž mě zaujala a hlavně mám radost, že tu není věkové omezení, které často diskriminuje starší generaci. Určitě se zúčastním :-)))

a já ?

Norsko 1
01. 03. 2009
Dát tip
budu v porotě ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru