Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Katakiuchi

03. 03. 2009
5
20
1786
Autor
Fidorka69

Tak trochu pokračování předchozí věci aneb "Pomsta je pokrm, jenž lidé s dobrým vkusem servírují chladný"...

Za šest minut půl desáté

mi servíruješ útěky?

Teď děsí i všechny svaté

z třetího kruhu výštěky...

 

Obžírám se horkou kaší

ze stromu padlých ořechů,

Kerby kňučí, mě tím straší,

neber na mě vařechu...

 

Nebo je to meč či dýka?

Život je zranitelná věc!

Trojhlavec mě prosí, vzlyká,

cítím se jak pitomec...

 

Bije se to, vře to ve mně,

jazýček vah nejde srovnat!

Vím to, jenže temné sémě

snaží se mě k činu dohnat...

 

Už mě chápeš?

Ne? Paráda!

Kdo že kňučí?

Katakiuchi...

 

Že jsem sjetá?

Nééé!!!

Vendetta

mou horkou hlavu ovládá...


20 názorů

Fidorka69
05. 03. 2009
Dát tip
Díkes, voe...;)

Fidorka69
05. 03. 2009
Dát tip
S hluchým člověkem je fakt zbytečné se furt dokola handrkovat o kravinách... Takže naposled - je to text písně, který se rýmuje, a který naprosto dokonale sedí do rytmu a melodie daného songu!!! Howq...

m11
04. 03. 2009
Dát tip
tip voe

Petrusha
04. 03. 2009
Dát tip
fidorka zlatá, v tom máš síce pravdu, ale potom nepíš viazaný verš, pretože ten ak má byť viazaný - rytmus mať musí!!! a nemyslím tým hudobný rytmus, ale slovný, slabikový ... !!!

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Brčálovko, Ty a stydět se za své výplody?!? Buhehe...:D Zatím jsi podle mého skromného názoru napsala nejlepší naše texty, takže se opravdu nebojím, že z Tebe vyleze něco obludného!!! ;D A na druhou stranu, toto lehké "nakopnutí" z mé strany Tě možná vybičuje k extremním výkonům, takže s chutí do toho!!! :D Přesně tak, nápad je náš a to nám nikdo nevezme...;)

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Opět díky moc...:) A skřípání je v této části příbehu určitě na místě, není to zkrátka moc romantická básnička...

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Už mě trochu nudí vysvětlovat pořád do nekonečna, že báseň a písňový text nemají nic společného, co se týče finální rytmiky dané písně!!! Ale jinak Ti samože Tvůj názor neberu a díky za něj tak jak tak...;)

Panejo. No, tak to jsem opravdu zvědavá, co vyplodím já, abych se za to nemusela stydět. (Ale vždycky můžu být pyšná, že jsem stála u zrodu tohohle geniálního příběhu :D)

moorgaan
03. 03. 2009
Dát tip
skřípe, ale ladí to../*

Petrusha
03. 03. 2009
Dát tip
trošku to škrípe ... v rytme ... inak - nie je to moja šálka kávy ...

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Dobrou a díkes za názory...:)

Lyrae
03. 03. 2009
Dát tip
díky, určitě zkusím a celkově to pak zhodnotím:) tak dobrou:)

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Z Miroslawka si opravdu nedělám lautr nic a neobjevit zase jeho zakomplexované kritiky u Tvých básní, tak ani nevím, že ještě dýchá!!! :D Jo, muziku si skládám sám, texty píše několik lidí, momentálně se na nových věcech podílíme 4 autoři... Nejlepší bude, když se koukneš na stránky: http://bandzone.cz/algorhythmofdecadance ...a tam si poslechneš, kde a jak končí moje a nejen moje básně...;)

Lyrae
03. 03. 2009
Dát tip
njn, ikdyž si nemyslím že by to byl nějaký kus hodný chvály, tak musím říct, že argumenty, kterýma Miroslawek obhajuje své hnidopišství mi přijdou dost ubohé. Tak doufám, že si z něho ani ty nic moc neděláš. jen tak dál. můžu se ještě zeptat jestli si i hudbu skládáš sám?

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Právě jsem si jich pár přečetl a nemyslím si, že jsou obyčejné, akorát nejsem moc příznivec volných veršů, což jde jistě poznat i dle jediného klubu, do kterého patřím...;) Ale pokud někdo dokáže psát "pěkné" věci i bez rýmů, je to jen jeho plus a Ty to plus rozhodně máš...:) Např. "Zkoušková" je podle mě moc pěkná báseň, tím tuplem jsem se dost pobavil čtením kritik páně Miroslawka!!! :D Ten týpek mi taky už párkrát napsal podobné nesmysly o rytmice jako Tobě, které se snažil poněkud komicky obhájit učivem hodným ZŠ, ale co si budeme nalhávat, kritizovat a bořit je vždycky jednodušší než chválit a tvořit, že?!? ;)

Lyrae
03. 03. 2009
Dát tip
nooo, to bych zas nějak moc neriskovala, nevšední věci mám sice ráda, ale sama píšu úplně obyčejně. i proto se mi líbí tvé myšlenky:)

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Tak to jsem taky rád, že máš nevšední věci ráda...:) Budu se muset kouknout na to, co píšeš Ty...;)

Lyrae
03. 03. 2009
Dát tip
chápu. byl to kompliment. mám nevšední věci ráda:)

Fidorka69
03. 03. 2009
Dát tip
Díkes...:) Ono to má být šílené, protože když se člověk dostane do takové situace, jaká je v té básni popisována, tak asi nejde být úplně při smyslech...

Lyrae
03. 03. 2009
Dát tip
šílené. ale jo:)t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru