Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zářící

05. 03. 2009
2
4
992

13.2.2009 Pro Tebe, zářivá slečno s nepřekonatelným úsměvem... Pro Tebe a o Tobě podle mě... :)

Byla tam. Zářila už z dálky, nešlo ji přehlédnout. Úsměvy rozdávala na všchny strany a radost se jí smála z očí. Úsměv jí zmizel ze rtů jen když zpívala a u toho vzpomínala, prožívala písničky a chvíle, kdy je zpívávaly, všechny v pyžamech, na jednom pokoji... nebo zas s někým jiným v jiný okamžik, který už taky zmizel v dáli... Ve tváři příjemný klid, prsty poskakují poskakují po strunách, které na druhém konci hladí smyčec...

Dívka... tak oslnivá mezi ostatními... si užívá každý okamžik. Příště, až zas budou takhle hrát... někde, kdekoliv... vzpomene si i na dnešní den.

Z druhého konce místnosti na mě mrkne a upřímným úsměvem přímo ze srdce mě vyprovází až domů...

Děkuji, má zářivá...


4 názory

Honzíku, basa ne, jen housle :)

Honza_Princ
26. 04. 2009
Dát tip
basa? basa bezlahva? no jsem hudebně annaLfabet, ale z tohohle na mě vyskočila jedna basasistka a kde jsou ty časy kdy jen muži směli jezdit obkročmo

Marguerite: Bohužel... Život pro nás má různé překážky a zkoušky... A občas se to všechno liší od našich snů... Ale jednou, jednou se to všechno splní...

Marguerite
08. 03. 2009
Dát tip
a me z toho busi , busi srdce, ze domu tahne me to a ze vlastne nemuzeme a nechceme delat presne to, co si prejeme...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru