Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

designérská úvaha

05. 03. 2009
9
14
3045
Autor
aleš-novák

nijak nenavazuje na úvahu o relativitě hlavních rolí...:D

nejvíc se mi

 v práci líbí

když CADím...


14 názorů

zlatý prciny...

Edvin1
06. 03. 2009
Dát tip
BigBivoj: Tys tam dal UR. Což znamená PRA-. Odtud URQUELLE - PRAZDROJ. Takže Urkunde - ?

moorgaan
06. 03. 2009
Dát tip
ty v praci CADíš na praci? /**

BigBivoj
06. 03. 2009
Dát tip
já tam dal schválně to U abych nepopudil dav ale je to aspoň vidět jak si v německu vážej svejch zákazníků, když je tak oslovujou :))))

Edvin1
06. 03. 2009
Dát tip
BigBivoj: Auf der E55 sind viele Kurven. Im Geschäft sind viele Kunden. (obojí: Německo) We have a tree with many peaches on it in our garden. (slyšeno v Austrálii) Kde je? Je v zadku. (Čeština! 19 stol.) Szef poszel. (odešel, nezdechl. dnešní polština) Atd.

BigBivoj
06. 03. 2009
Dát tip
autoCAD z CD ROMu někdy musí jít taky domu k romům janinasix: v němčině je to ještě horší, URKUNDE :)

avox
05. 03. 2009
Dát tip Zeanddrich E.
CAD-CAM? to znám... tedy, vím, že to neznamená "kaď, kámo!" :-)) */

Toscana
05. 03. 2009
Dát tip
Jotáááák - a já se pak divím, že to nechápu, jenže jsem co se počítače týče prostě cosi jako cvičená opička... hihi Janina6 - jojo... user only taky miluju :o))))

Janina6
05. 03. 2009
Dát tip
to mi připomnělo oblíbenou hlášku mého PC, totiž "user only" :-))

no, já jsem to chtěl zkusit...CAD - Computer Aided Design (kreslení pomocí počítače) je moje práce...

Toscana
05. 03. 2009
Dát tip
asi mi leze na mozek jaro, protože tohle už mi prostě nebere... (a nebo mám mezery v terminologii) :o)))

damaxy
05. 03. 2009
Dát tip
:)

Norsko 1
05. 03. 2009
Dát tip
doufám, že máš vše pod kontrolou :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru