Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba

09. 03. 2009
11
36
3215
Autor
Puzzle

Modlitba

 

Nechci věřit v Boha

pro útěchu

 

Oheň nepřestane pálit

A sůl v ranách štípat

Slzy nepotečou do nebe

 

Dokud ještě můžu dýchat

Věřím v srdce

které v hrudi bije

 

Amen


36 názorů

jejdavilda
09. 04. 2009
Dát tip
jsem myslel, že modlitba je něco jako přání, prosba

jaroušek
11. 03. 2009
Dát tip
věř svému srdci ...do prvního infarktu /**

Puzzle
10. 03. 2009
Dát tip
Ano máš pravdu. Líbí se mi, jak jsi to napsal;-)

Puzzle
10. 03. 2009
Dát tip
no však to ne...já jen zmiňovala, že mám s Bohem spjatou církev ( Bohu žel ) stejně jako někdo třeba vajíčka se slaninou :-)

Rampoušek
10. 03. 2009
Dát tip
piráte kolikrát ty týdně ? já pokud to jde a nedreto :))

moorgaan
09. 03. 2009
Dát tip
uprimne!..nic:-))

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
nerouhám...máš něco proti upřímnosti?

moorgaan
09. 03. 2009
Dát tip
se rouháš.... kolikrat za tyden?.-))/**

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
Díky...Bůh je v každém z nás...a k tomu, abychom v něj mohli věřit potřebujeme také věřit sami v sebe, ve svou sílu a ve své schopnosti...nikdo mi neulehčí od trápení jen já sama...a moje víra...Bohužel mám s Bohem spjatou církev, ke které mám silnou averzi ještě z dob inkvizice a také jako k mocenskému útvaru, který manipuluje s lidmi a využívá své moci k ovládání slabších poddajných ovcí, kterými jsou lidé na celém světě...jen z tohoto důvodu vznikají konflikty, nenávist a válka...Martin Luther tvrdil něco v tom smyslu, že k tomu, aby mohl rozmlouvat s Bohem nepotřebuje kostel...A už držím hubu ;-)

Rabb
09. 03. 2009
Dát tip
a já myslím, že když v boha věřit budeš, získáš si přítele, který ti od trápení ulehčí.. ..i když já nevěřící.. co vím.. ..ale v práci to tak je, samej křesťan, jen pár nás nekřesťanů, že jim víra jaksi více otevírá srdce a tlukot srdce v hrudi je hlasitější.. :-)

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
Ano...ale neprotiřečím si...věřím v srdce, které v hrudi bije, věřím v život, v lidství, v lásku... nehledám útěchu u Boha, ale sama v sobě a ve svém srdci případně v srdci někoho jiného...prostě v lidském srdci...

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
No asi tak nějak...ale existuje jeden základní důvod pro který lidé věří v Boha a od tohoto základního důvodu se odvíjejí všechny ty důvody vedlejší...

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
Ha! Onsoff: Proč? Tangens_Omega36: To bych se měla ptát já...

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
:-D

BigBivoj
09. 03. 2009
Dát tip
to je něco extra vaguško ! puclík bude mít radost z reklamy

Puzzle
09. 03. 2009
Dát tip
Kujííííííí...;-) všem...

Noumenon
09. 03. 2009
Dát tip
je to jednoduche a mile .))

Rampoušek
09. 03. 2009
Dát tip
víra tvá.../*

Impresse
09. 03. 2009
Dát tip
dobrý! :-)*

BigBivoj
09. 03. 2009
Dát tip
ano amen*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru