Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám ten rituál...

Výběr: Zbora
11. 03. 2009
16
10
1826
Autor
JirkaS

Čím víc se znám, tím míň se k sobě hodím.

Mám ten rituál chodit do předsíně jen tak a nadávat u toho na Maďarsko a na horský myslivce a sledovat chomáče prachu s chlupy valícími se za mým pohybem Mám takovou tu tendenci pasterizovat si mozek mraky kávy a hned teď se jít podívat do kukátka za TĚMI kroky které se blížily a zase odeznívaly kamsi do tmy mám tyhle rituály Sleduju pod okny - po zemi je teď spousta kolíčků - všimli jste si jak tam leží v blátě s rozpůlenými tělíčky Ach Homére o tomhle nebyly tvoje eposy o tomhle ne Mám ten rituál - volá někdo z Číny že prej snad jelikož a mě bolí hlava z těžkého vína a je to jak pršící rány velkýho táty Rezedo rezedo chci tě najít na zádech své ženy rozkvetlou jako půlměsíc chci projet skluzavkou nekonečné 8 a tam se potkat se starým Homérem (a dát mu jednu do brady - jen tak z rituálu)

10 názorů

atkij
01. 10. 2019
Dát tip

Ráda občas využiju rozcestník a kliknu na náhodné dílo. Toto je výborný text. 


Sarrah
12. 03. 2009
Dát tip
jo*

Zbora
12. 03. 2009
Dát tip
Výborně nadsazená.

toto vobec neni zle...

...paráda

Kuchot
11. 03. 2009
Dát tip
pár moc dobrých momentů*

správně nečesaný*

oleandr
11. 03. 2009
Dát tip
povedené

moorgaan
11. 03. 2009
Dát tip
...Iliada ve zkratce:-)) /*

Norsko 1
11. 03. 2009
Dát tip
nechci již být homérem. Chci být houmrem :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru