Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čo mi môžete závidieť

12. 03. 2009
6
9
3831
Autor
dajakbol
Môj mesiac je nahryznutá žemľa
a ja padám do zánovnych novín
(na Biely dom a na múry Kremľa)
s pocitom, čo nikdy nevyslovím.

Myslím na deň, kedy som sa zľakol -
som ako kôl v plote skrytý za kôl.

Keď tu skončím, dám vám na výchovu
básne, čo ma nechcú pustiť k slovu.

9 názorů

tip za poslední 4 verše:)

dajakbol
15. 03. 2009
Dát tip
Ja som vyučený stolár a s pílou sa viem obracať:))

Háber
13. 03. 2009
Dát tip
fíha, závidieť neviem, ale verím:)*

dajakbol
13. 03. 2009
Dát tip
Všetkým: Ďakujem. a2a2a: Uvažoval som, ako dlho asi trvá, kým si tu kritik všimne nového publikujúceho užívateľa. Mám to: 2 mesiace - 16 diel:))) Nie, neber to ako výčitku, len som sa tak zamyslel - vidím, že tu diela pribúdajú dosť živelne... "žánrový typ básní" Teraz si nie som celkom istý, ši máš na mysli prísnu formálnu organizáciu, alebo to má čo do činenia skôr s obsahovým zameraním... "zánovní noviny" Hm, akurát na tento zvrat som celkom hrdý, ale asi platí ono Wernischovo: "Mé básně jsou takové, jaké jsou a žádným komentářem bych je nevylepšil" Každopádne vďaka za názor a ak by si mal vôľu skukni aj dačo staršie:)

souhlasim s mylenkou, ale sexakramentsky, bych zmenšil jenom na sakramentsky.

a2a2a
12. 03. 2009
Dát tip
Tento žánrový typ básní se mi nelíbí, ale nemohu neocenit několik nápaditých veršů a současně obsažných: ...som ako kôl v plote skrytý za kôl... ...dám vám na výchovu básne, čo ma nechcú pustiť k slovu... na druhou stranu ...zánovní noviny... tam jsem významu nepřišel na chuť. Ale tip za oba nápadité, především pak poslední verš.

Marcela.K.
12. 03. 2009
Dát tip
Neumím k tomu napsat hlubší kritiku, ale je to na písmák secsakramentsky dobré :-) *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru