Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu VIII.

27. 08. 2001
8
1
6797
Autor
papouch

S noblesou se přenesu
přes hranici okresu.
Myšlenka však ve mně zraje -
pokořit hranici kraje.

1 názor

Taky dobrý :o)

ondrech
12. 10. 2004
Dát tip
dennodenně... jen to trochu nesedí.

j_i_r_i_k
10. 02. 2004
Dát tip
:))) A co takhle S noblesou se přenesu přes hranici útesu. (Ovšem pak už bez druhého dvojverší)

Bix
29. 08. 2001
Dát tip
Táto myšlienka hlodá aj vo mne ! :o)) ( a to som konečne doma...:o) )

Wopi
27. 08. 2001
Dát tip
tady je kraj okresu tady je střed kraje ten, kdo nemá noblesu, rád si na ni hraje :-))))

Semipalakva
27. 08. 2001
Dát tip
fákr sákr:-) to je došt doblý

Atala
27. 08. 2001
Dát tip
až překročím všechny kraje, kde si lůza s bídou hraje, způsobím všem velkou ztrátu, přejdu přes hranici státu...

zolli
27. 08. 2001
Dát tip
Wopíku to je pěkný! Noblesu nenaučíš se z notesu. Ani v krajním případě to je přeci nasnadě!

Vio
27. 08. 2001
Dát tip
;-))) TIPík

Helča
27. 08. 2001
Dát tip
* Všem :-)

Bacil
27. 08. 2001
Dát tip
PAPOUCH ZDOLAL HRANICE! To se vážně cení... Špatná zpráva: a sice hranice se mění (Tohle se Ti, Papí, může stát, když překročíš krajskou hranici u Dolních Louček - tamější obyvatelé totiž vehementně chtějí z kraje Vysočina do kraje Brněnského, a při pohledu na mapu se jim upřímně řečeno moc nedivím. Mezi nám, kraj Vysočina vůbec neměl vzniknout... ale neříkej to Hermitovi :-))) )

Bacil
27. 08. 2001
Dát tip
PAPOUCH ZDOLAL HRANICE! To se vážně cení... Špatná zpráva: a sice hranice se mění (Tohle se Ti, Papí, může stát, když překročíš krajskou hranici u Dolních Louček - tamější obyvatelé totiž vehementně chtějí z kraje Vysočina do kraje Brněnského, a při pohledu na mapu se jim upřímně řečeno moc nedivím. Mezi nám, kraj Vysočina vůbec neměl vzniknout... ale neříkej to Hermitovi :-))) )

Bhati
27. 08. 2001
Dát tip
Veselé Vánoceeeeeeeeeeeeee!!!:-)))

:-))) I*I

Albireo
27. 08. 2001
Dát tip
Přes okresní hranici, přes hranici kraje, přistanu až v Kostnici - u hranice. Ta je! *

Albireo
27. 08. 2001
Dát tip
avi

Bacil
27. 08. 2001
Dát tip
Hranice - no, ta je! Kdyby byl sníh, taje. V červenci však mistr Jan na hranici tu byl dán. (Trochu černý humor, ehm... ale já jsem s tou kostnickou hranicí nezačal!)

Astalavista
27. 08. 2001
Dát tip
To by bylo dobrý jako reklamní slogan, resp. osvětová kampaň nového uspořádání :)

zolli
23. 08. 2001
Dát tip
Do krajnosti zacházet? Takhle z domu vycházet? Nebyls nikdy vyhnán z ráje? Trním zarostlé jsou kraje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru