Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

/unavená II/ - bezjaří

20. 03. 2009
10
17
4501

Racek
zapřažený v  nebi
na chvíli vzepnul se
a padá
k hladině

Školákům na límcích
tají
šedé vločky

V ozvěnách skřípot
přetažených per

Pod mosty bloudím
vbitá do žeber


17 názorů

stanislav
04. 04. 2009
Dát tip
supr

aaa
30. 03. 2009
Dát tip
co k tomu dodat?

psi, mne to zajimalo. jak pisu, neskodi podivat se jinyma ocima. mimochodem, rad melo byt řád - teprve ted mi doslo ze bez diakritky muze byt vyznam nejasny :-) diky za cas cos mi venoval:-)

Psí kulky
26. 03. 2009
Dát tip
Jo - nejní zač. Já jsem se v tom nechtěl hlouběji vrtat; nestojíš o to a navíc nejsem neomylnej, žejo.

Zbora: v tramvaji! :-)

Psi: tak dik za vysvetleni. Jsme jinde, ale nevadi. Ja si maluju, co me zaujalo, ty zkoumas rad. Ale bylo to zajimave videt jinyma ocima, to nidky neskodi. Dekuji :-)

Psí kulky
24. 03. 2009
Dát tip
Je samozřejmě možnost popsat bezjaří tak, že zmíníš jev a, jev b, jev c a jev d, z každého uděláš jednu strofu a na konec hodíš sympatický rým. Pak je možnost popsat bezjaří tak, že ho popíšeš pomocí jevu a, jevu b, jevu c a jevu d tak, aby nebylo poznat, že jsou to jevy tvořené zvlášť, ale že jde o nedílné součásti. Podle mě jde o první případ; pakliže se mýlím a je to ten druhý, spletl jsem se a jsem velice rád.

Zbora
24. 03. 2009
Dát tip
kde já už to jen... :o)

Psí: nespojí co s čím?

Psí kulky
22. 03. 2009
Dát tip
No já nevím, no... Rým to bohužel nespojí.

Janina6
20. 03. 2009
Dát tip
Dobře vyjádřeno!*

daddy
20. 03. 2009
Dát tip
ale jaro je tu!! už vydržať :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru