Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Peru

21. 03. 2009
7
20
2667
Na kruhoch – páskou vztýčených uprostred bielych čiar dažďových pralesov kde nočná dúha chodí – iba spať kde vtáci kolmo k zemi padajú a lásky nedozreté zrejú do žlta. Uprostred kopcov skalnatých zelených listov – v tieňavách starých Inkov – Bohov raj. Je spomienok na lásky prvé a panenstva mojich strát. Tam v diaľke kam nikdy už nevkročí moja noha. Je Peru a nič viac !

20 názorů

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
odporúčam Ti prečítať si moje ranné radostné dielo! Napadlo ma po prečítaní niektorých článkov na internete.

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
Myslíš tú cigaretu, čo sme hulili, keď sme boli skoro deti, alebo "partyzánku" lesnú, pravú? Bojovú, čo ani pri mučení nič neprezradí?:-)

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
Myslíš tú cigaretu, čo sme hulili, keď sme boli skoro deti, alebo "partyzánku" lesnú, pravú? Bojovú, čo ani pri mučení nič neprezradí?:-)

Kurňa Maceška ty by si mohla robiť Partizánku.... :-)

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
Johanko, nevadí, hlavne, že ja viem ...:-)

No priznávam, že neviem

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
ono sa nenachádza v básni, je v Tvojom vysvetlovaní psychického panenstva ...:-)

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
možeš hádať ...:-)

A ktoré že to bolo?

macecha
23. 03. 2009
Dát tip
Johann, naozaj, musím dať TIP, už len pre to jedno, tak pekne povedané slovo ... :-)

Rani
23. 03. 2009
Dát tip
no... tak u mňa činil odstup medzi tou psychickou a fyzickou stratou panenstva dobrých osem rokov... :D

Keď by sme to zobrali priamo s prirodovedného hladiska...tak vlastne ziskánie poznania, že pohlavné orgány neslúžia len na vylučenie prebitočných telesných tekútin, ale že prostredníctvom ních dochádza aj k reprodukcii...možne považovať za psychickú stratu panenstva...( ľudovo povedané...zistenie,že pipik nie je len na cikanie...ale aj na niečo iné a plnohodnotnejšie) je vlastne psychickou stratou panenstva..., čo znamená že strata psychického panenstva nemusí byť spojená priamo s telestnou stratou panenstva..., ale keď to vezmeme všeobecne tak psychická strata panenstva je zásadne spoznanie vo všeobecnosti tabuizovanej témy.

Rani
23. 03. 2009
Dát tip
psychické panenstvo? objasni.

No panenstvo keď to zoberieme obrazne...tak môžeš stratiť viac krat...jeden krát to telesné panenstvo...druhý krát panenstvo psychické...a tretikrát to abstinenčné....

Rani
23. 03. 2009
Dát tip
no počkaj... panenstvo sa da stratiť len raz, nie? :D

To vieš spomienka na krajinu.. v ktorej človek prežil určitú časť svojej mladosti... tá mladosť je zobrazená práve tými stratami panenstva.

Rani
23. 03. 2009
Dát tip
prvá polovica super.... ale tie panenstvá... hm....

To som rád...

Marys
22. 03. 2009
Dát tip
hmmm, ale toto sa mi celkom aj paci :)

neroušek
21. 03. 2009
Dát tip
**************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru