Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypadá hrozně mile

22. 03. 2009
19
25
3274
Dobrý den, slečno, jak se vám daří?
Už líp. Děkuju. Minule mi to pomohlo. Asi sem to potřebovala někomu říct.
A o čem by jste chtěla mluvit dnes?
Víte, já sem nešťastná, nespokojená a přitom mám strach něco změnit. Mám strach skoro ze všeho.
Z čeho konkrétně máte strach?
 
Z hluboký vody. Že se utopím.
Z divokejch psů. Že mě pokoušou.
Z odpovědnosti. Že to bude s klukem vážný a on ode mě bude něco očekávat.
Ze samoty. Že jednou zůstanu sama, protože od sebe lidi odradím.
Z mužů co  - pijí alkohol
                    - by mě chtěli zpátky
                    - sou  moc nezávislí
                    - bydlí sami v bytě
                    - koušou si nehty
                    - mají malý auto
                    - se jim líbí ženy
                    - nosí kožený pásek
                    - mi lámou žebra
                    - mě mají rádi čím dál víc      
 
Ale o tom jsme spolu přece mluvili už minule.
Já vím. Omlouvám se, ale pořád je to ve mně a sama na to asi nestačím....a vy máte koženej pásek.

25 názorů

Pane vy máte moc krásné kritiky.

Děkuji..si mě teď naprosto vystihla s tím, že nevíme co chceme, ale nezabrání nám to v usilování o to... Děkuju samozřejmě za všechny kritiky, ne jen za tuhle:)

sepiolite
21. 05. 2009
Dát tip
tohle je výtečný správně rozpolcený, krásně ukázaný, že nevíme, co chcem...ale neznamená to, že o to neusilujem:) *

Některé holky sou chytré, vtipné a krásné. Zatím co kluci sou takoví všichni, ale o tom ti nemusím vyprávět...ty si toho přece živým důkazem:D Jestli by se hodila ještě nějaká roda ohledně toho, jak to na světě chodí, slečna ráda pomůže..slečna je taková hodná.

Ano, to ano...ale klidně ti někdy přijedu utřít slzu.

Nene, slečna jen čekala, až si tady pánové vyjasní všechny své informační nedostatky, jež se díla týkaly a bude se s vámi moct bavit zase jednou jako s problematiky znalými...jak to máte rádi:) T: to víš, že tě mám pořád ráda, i přes to, že od geniality je k demenci čím dál tím blíž D:já vím, chvíli to trvá, než si člověk uvědomí, že neexistují jenom hloupé, nezajímavé, rozdavačné holky, ale i svět mimo tvůj obzor:)

Děkuju všem qqqqqq: ale baví:D TheEvilOne: díky, že si nás zase jednou nechal nahlédnout do své zvrácené duše...bylo to poučné:D

moorgaan
22. 03. 2009
Dát tip
dobrá změna../**

hanaot
22. 03. 2009
Dát tip
toho znám...

Daryll.x
22. 03. 2009
Dát tip
MOC SE MI TAHLE "MOMENTKA" LÍBÍ, ČETLO SE TO SKORO SAMO... A TEN PÁSEK JE VÝBORNÝM ZAKONČENÍM.

Santi€
22. 03. 2009
Dát tip
má to moc fajn formu a je to mile ukecané...akorát jsem asi čekala trošku jinačí závěr

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru