Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KACÍŘ SVOU INKVIZICÍ

26. 08. 2001
7
0
1442
Autor
Mirulka

Je to takovy drsny,asi blba nalada,nevim...:-(((

 

Konečně…

 

Hranice hoří

Vzduchem se šíří

Odporný zápach

Hořících zbytků

To kacíř je spoután

A sežehnut má být

Lítý dav křičí

A inkvizice přihlíží

Jak stojí tam sám

A tiše se modlí

Snad milosrdný dým

Naplní plíce

A skončí komedii

S nejasnou pointou

Čím že to zhřešil

Ptáte se čím?

Jen pouhou láskou

Co stala se nadlidskou

A neobešla se bez

zástupů komiků

Vrhajících kamení

Na hranici s člověkem

Kacířem za lásku


Eternal: Ve skutečnosti kacíř mohl být kdokoliv, kdo zrovna nebyl in..... respektive ve vstahu k hranici - out... :-) Mirulka: Chápu tě... Ale co když to není trest, jen pobídka?

miklunka
03. 09. 2001
Dát tip
...

Krel
02. 09. 2001
Dát tip
Ano sugestivní a plné...chápu a znám...!*

Costae
30. 08. 2001
Dát tip
Nápad je to podle me dost dobrej, jen si myslim, ze s tim zpracovanim sis moh´ trochu vic vyhrat. Ale je to DOST sugestivni...

Eternal
28. 08. 2001
Dát tip
Díky, teď už mi je to jasné. Drž se, a zbytečně se na hranicích neupaluj.. oni za to nestojí :o) Oni stojí za víc :o))

Atala
28. 08. 2001
Dát tip
Takhle jsem nad tím nepřemýšlel...asi právě proto jsi přišel o tip, neboť jsem se tentokrát snažil posoudit tu báseň bez většího vlivu okolních souvislostí...objektivně...jak jsi říkal...však mi rozumíš :-) Ve světle nových skutečností u mně máš virtuálně nehmotný tip. Třeba příště :-)

Mirulka
27. 08. 2001
Dát tip
Netusis,wo co go...je to ponekud hlubsi,nez si to vykladas!!!

Mirulka
27. 08. 2001
Dát tip
Eternal:Netusis,wo co go...je to ponekud hlubsi,nez si to vykladas!!!

Albireo
27. 08. 2001
Dát tip
Mně to něčím uvnitř pohnulo, a tak TIP

Eternal
27. 08. 2001
Dát tip
Mirulko, jasně :o) Ale pokud to čtenář nepochopí, tak je ta báseň stejně jen na jednu věc.. a to pouze pro tu, že to má pro autora nějakou ZVLÁŠTNÍ hodnotu :o) pak se nemůžeš divit, že si to každý vykládá po svém, nemyslíš? Nechceš nám čtenářům a kritikům svůj hlubší smysl básně nastínit? :o) Děkuji i za ostatní :o)

Mirulka
27. 08. 2001
Dát tip
Eternal: Hlubší smysl je pouze v tech dvou slovech a duvodu proc jsou tato dve zdanlive neslucitelna slova nesourodych vyznamu spojena v me basni.Kdysi jsem se zamiloval a jeste mne to jaksi nepustilo.Svou lasku prirovnavam ve sve basni ke kacirstvi,protoze je jakoby nevyslysena nebo spise prehlizena a jsem za ni vlastne jistym zpusobem trestan.Jako kdysi prave kacir za svuj neobvykly postoj,nazor nebo snad dokonce za jakousi dovednost a abormalitu.Inkvizici jsem si ja,protoze se vlastne trestam tim,ze ji stale miluji.Neni to tak tezke k pochopeni...:-)

Semipalakva
26. 08. 2001
Dát tip
uf

Eternal
26. 08. 2001
Dát tip
Básnicky se Ti povedla.. jen na jeden tetail...Kacíř je člověk, kterýse postavil proti církvi či bohu svými názory či pohnutky... a tím že cítí lásku.. to přeci není kacíř.

ladyDeborah
26. 08. 2001
Dát tip
mně se teda líbí *tip

Kastel
26. 08. 2001
Dát tip
T

Gastarbajtr
26. 08. 2001
Dát tip
..................................však víš...........

Atala
25. 08. 2001
Dát tip
jak Johanka z Arku...až na to že ta milovala vlast...nic ve zlým ale na tip mi to nepřijde...

Mea
24. 08. 2001
Dát tip
Herdek! [překvapeně] Nějak moc dobrý! [upřímně] TIP!

dablik008
24. 08. 2001
Dát tip
...tentokrat ne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru