Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>>>Apokalypsa, 2012 a Tak<<<

22. 03. 2009
4
42
3004
Autor
Lightdancer

 

 

My všichni chceme vědět

to je jisté

kdypak to příjde

co se stane

 

Hádanka života

však je pro bystré

a tak pro všechny ostatní:

...

" !!! VÍTEJTE V APOKALYPSE !!! "

....

co byla

tiše provedena

kolem roku 2 - nula nula nula

aby se náhodou nikdo z nás nesnažil

ji překazit

a ti, co při zemi

předělali nám vnímání,

co mají nás za voly,

bránu do pekel pro naše duše

 v klídku mohli otevřít

 

A tak jen radím

zkuste ze zájmu

přečíst Zjevení Janovo

přečíst si starodávné texty

které mluví v přítomnu

 

A pak to porovnat

se vším co je nám nyní dáno

i včetně času,

pár let,

co mizí stále více, více po ránu

 

 

 


42 názorů

Lightdancer
21. 04. 2009
Dát tip
nj...:/

synáček
21. 04. 2009
Dát tip
Když tak pozoruji svět, nemohu se ubránit dojmu, že již několik let stojíme uprostřed apokalyptického dění... * :o)

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
jj no právě...že už byla 2000 :-) tak si říkám, co to má zase znamenat...vždyť my přece hovno víme :-) Necháme se překvapit... daniken...to je scifi...;-)

Lightdancer
18. 04. 2009
Dát tip
apokalypsa už byla...kolem roku 2000...:)

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
A ještě k tomu roku 2012..moc toho o tom nevím a po pravdě řečeno ani nechci vědět...jediné co však vím, je to, že lidé si sami utvářejí svou budoucnost svými myšlenkami a každá myšlenka je funkční energie vyslaná do prostoru...pokud všichni lidé na celém světě budou mít ve svých hlavách hrozbu roku 2012, bude to reálná hrozba...a dá se odvrátit pouze jediným způsobem...tím, že tomu nebudeme věřit;-)

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
http://www.matrix-2001.cz/v2/?cid=2

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
Light: Tak se mi zdá, že od tebe ještě nemám datum narození?:-) Octopus: Ty se hochu nezdáš :-P Když se tím zaobíráš, tak proč tomu nevěříš?:-)

Lightdancer
18. 04. 2009
Dát tip
astrologie není věda...jde za její hranice a zabejvá se věcmi který věda nedokáže vysvětlit a proto jsou pro ni nepřípustný a proto i astrologie sama...to je předsudek v předsudku...ale ona věda z pár let bude naprosto bezvýznamná...tak to ani nemá cenu se o tom hádat...

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
Koukám na tvůj horoskop, ale asi ti to nedokážu, protože zřejmě nemáš dispozice k tomu, abys tohle mohl chápat... jsi čistě racionální vědecký typ:-)a stojíš nohama pevně na zemi...na druhou stranu astrologie je taky věda:-)

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
Ale můžeme!!! :-D Potřebuju místo a hodinu narození...

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
To Light: Ano, to taky...Kirlianova fotografie http://zivotni-energie.cz/kirlianova-fotografie.html Octopus: :-) bezva, takže čtení myšlenek nepopíráš... můžeš mi soukromě hodit své datum narození a já ti dokážu, že astrologie funguje:-)

Lightdancer
18. 04. 2009
Dát tip
to že existuje aura bylo vědecky dokázáno a zaznamenáno...

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
chci důkaz:-) já ti ho dám...s tím energetickým obalem je to složitější, protože pokud ho nedokážeš vnímat, cítit ani vidět, což předpokládám, tak ten důkaz nebude možný...zkus se zaměřit na jeden jediný list nějaké své pokojové rostliny a nějakou dobu ho upřeně sleduj...záleží taky na osvětlení...po chvíli bys mohl spatřit průhledný obrys kolem toho listu...já to viděla:-)

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
ach tak...ale astrologie funguje, to nepopřeš...zkus to:-) stejně tak nepopřeš ten fakt, že každý živý organismus má kolem svého těla energetický obal:-)

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
:-P stejně by mě zajímalo, zda máš na mysli něco konkrétního?

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
:-D ale to zas ne...ovšem chápu, že pro někoho to může být nepochopitelné...

Puzzle
18. 04. 2009
Dát tip
Myslíš ten můj odkaz?:-) To je Baudyšův web, konference astrologů...copak? Nelíbilo se ti tam? :-)

Lightdancer
12. 04. 2009
Dát tip
dík...není to ale apokalypsa...

Hríca
12. 04. 2009
Dát tip
Musím přiznat, že dnes jsem viděla několik videí, které se schylují k tomuto. K apokalypse v roce 2012. Je to jak náhoda, že jsem zrovna ve stejný den narazila na další znamení.. Jinak k dílu, zaujalo. Zaslouží si tipa.

Puzzle
03. 04. 2009
Dát tip
mistrovství Evropy ve fotbale :-) ale vážně... http://www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=3597

Lightdancer
03. 04. 2009
Dát tip
moc...na to abych ti to mohl takhle vysvětlit...udělej si svůj vlastní průzkum jestli chceš...stačí zadat do googlu nebo youtube "2012"

Puzzle
02. 04. 2009
Dát tip
Proč 2012?

Lightdancer
23. 03. 2009
Dát tip
so long for all the fi-ish..

Santi€
23. 03. 2009
Dát tip
každopádně se zeptej delfínů.

Lightdancer
23. 03. 2009
Dát tip
jo nebo 24 díky za kritiky a tipy

Santi€
23. 03. 2009
Dát tip
odpověď zní 42

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru