Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov 2009

23. 03. 2009
8
45
6991
Autor
papouch

tak.. ještě jednou


23. - 26. 7.






Kdo neví, o co jde - každoroční tradiční písmácké setkání v kempu u rybníka Medlov asi 10 km severně od Nového Města na Moravě.. Kdo není blbý, tak si to najde na mapě a podívá se na písmáku na minulé ročníky.

BLAF!

45 názorů

domin.go
27. 06. 2009
Dát tip
Ta poznámka na konci je málo fňákavá.

Gorgona
03. 04. 2009
Dát tip
No tak já zkusím taky dojet - minule jsem byla s dítětem, druhé "dítě" dojelo a pes radši zůstal doma. Jestli dojedu tak s dítětem č. 1, dítě č. 2 umřelo a Harýka radši nechám doma, neboť by ho vlk sežral - i když si říkám, že by to zase mělo své výhody...

Cornelie
26. 03. 2009
Dát tip
jasné, jasné brácha:) kotě ještě není ani narozený, no možná ani vzniklý, i když dle zvuku, co venku vyluzujou kočky....:) uvidíme, uvidíme :)

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
budu na vás myslet na svých cestách tou dobou )

Cornelie
25. 03. 2009
Dát tip
Možnáá, možnáá bych se letos mohla dostavit, uvidíme :) Dlužím bráškovi kotě, tak bych mu ho asi měla dodat, že:) Ovšem předem hlásím, že žádné děti nemám, teda krom sebe. Ale výletovat klidně budu:) Nejhezčejší byl ten výlet na ten kolotoč:,)

zolli
25. 03. 2009
Dát tip
Jo na výlety to už jsem zažila.... citace „Na hrááád“ NASRAT! Je to už 7 rok a jako by to bylo včera. Zkusím si vzít dovču, ale do stanu už mě nedostanete. Můj starý mi je malý a nechci dopadnout jako LILI a její „á“ bych to zařídila jináč. Uvidíme. mladej řk, že on ani omylem. Pavlovi jsem to pro jistotu zakázala já, tak snad s Kubou.

Santi€
25. 03. 2009
Dát tip
jó výletování a děti, na to slyším, a uháňaní mi neva...taáágže: blaf :)

Petrusha
25. 03. 2009
Dát tip
no tak bude moset pěšky, nooo

Dyk je to chromajzl.

Sydian
24. 03. 2009
Dát tip
A himl, tak tam bych měl bejt!!!

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
tak jako papouch na vý letě proč ne? papoušci sice nie sú bohviaki letci, ale ... sú to vtáci!!! :)))

Papouch na výletě :) Hehehe .)))

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
jéé, to už zapadnú :)))

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
jooo, tak to je v poho, môj malý mal vlani 11 mesiacov, zrovna ako gorgonin :)

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
náhodú, jelikož ste šeci políhovali a líhovali, my sme s děckem na vejletě byli, jelikož ináč by sme s jím tam nevydržali akurátže teda sami nooo ... akurátže fčíl už je dítko divokejší... a uháňá aj víc ludí naráz, tak nevím :)

papouch
24. 03. 2009
Dát tip
já lóni hlavně chlastal, (bo bylo proč), takže dětičky nikam neťaplaly; letos ci být hodný a choditi na výlety ;-)

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
Thalina - moje dítko minule bylo, a šílená mjela taky dítko a Gorgona mjela ešte jedno dítko ... a zvyšek, šak to sú len děckaaaaa ... na čele s papouchem, enom teda len kúsek vječí noooo

ne, pišta je přes plky :-)

papouch
24. 03. 2009
Dát tip
psy nutno domluvit s Pištou, on tomu rozumí líp

ja jeste nevim. minule jsem pak byla pul roku nemocna.. kecam. ctyri mesice. a hlavne jeste neivm, jak ot budu mit v lete s dovolenou

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
chúďák vlk ...

JiKo
24. 03. 2009
Dát tip
mnoo:-( přijedu od móře a v práci máme audit z pejhřimova v jůesej takže moje účast je spíše hypotetická

šmankote, není teprve duben? kdo bude vědět, co bude dělat v červenci, tak je fakt frajer!

Santi€
23. 03. 2009
Dát tip
tak ještě jednou, že předběžně neblafuju o účasti

papouch
23. 03. 2009
Dát tip
A nechceš to prohodit? Nechat doma vlka a vzít manželku? Nebo - vzít vlka a dělat, že se opiješ? Nebo.. nechat doma malou a opít vlka? Nebo...

Tož na skok se stavím, s vlkem i s malou. Manželku nechám doma. Ale jestli se zase opiješ a budeš dělat, že mě neznáš, tak budu dělat, že tě neznám!

raja
23. 03. 2009
Dát tip
jú, super BLAF!:)

Rabb
23. 03. 2009
Dát tip
tak já předběžně.. už ¨dlouho jsem nedržel bobříka mlčení.. :-)

papouch
23. 03. 2009
Dát tip
ať čučám z okna, jak čučám, tak tramprdlínu, ani ráju neviďám .. ěši to nebude tím, že huš je tma :-)

raja
23. 03. 2009
Dát tip
Tipný*:) Mrkl-li by jsi dnes z okna, viděl bys raju lítat na trampošce jako papouška...by ti to tu náladu hned spravilo;D Jináč, sice to není Pejřímouv ale bych aj jela kdybych to neměla všude tak ..... daleko!:) Ať vám tedy počasí výjde!

Petrusha
23. 03. 2009
Dát tip
mnoo 15téo deme na bíbího ... pak mám ten další týden celý týden dofču, teda už mám neco ve výhledu, ale tak jako ... jeslivá bude jak bude a budeme mít sébú stan ... mno, nechávám to oupen ... šecko je možné, a dál než na moravu na dofču sichr nepudem :) tak možná po cestĚ :) jooooo neeeeeeeeee gdo ví? :) len zariď lepší počas, nech tolko nechčije!!))) děcko už je hodne běhavješí a do leta teprva bude!!!

Diana
23. 03. 2009
Dát tip
Já ti to, papouš, vytmavím a ty mně to vysvětlíš, jo? Dohodnuto! A vloni jsem se tam přijela podívat a nenašla vás - a tebe už vůbec ne! (Máme u NM/nM chalupu, tak mne to nezdrtilo).

papouch
23. 03. 2009
Dát tip
Dí - přijeď na Medlov a tam si to objasníme. (Nebo vytmavíme .-)

Diana
23. 03. 2009
Dát tip
Přišlo mi to ještě jednou. Jsem suchar nebo blb?!?! ;-))) TIP (pro jistotu)

Tragicus
23. 03. 2009
Dát tip
TIP! :]

jsi měkkej :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru