Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo by to do něj řek

11. 11. 1999
5
0
1750
Autor
Lalinka

Úsměv na rtech mě omýval jak vešel jsi do dveří pak zahloubaně ses na mě podíval jestli prý nevynecháme večeři Na Tvůj úmysl jsem řekla jasně a moc dobře věděla co bys chtěl že nechceš mi tu recitovat básně že vlastně asi není nic , co bys mi pověděl A tak jsem se Ti podmanila sundala si oblečení Tvá ruka však mě zastavila a já hledala zdůvodnění Pak tichem z toho překvapení zazněla otázka o dvou slovíčkách prý jestli najdu pro to pochopení že by chtěl jen tančit při svíčkách Do náručí mě něžně vzal doprostřed plápolajících svící hodiny tam se mnou tancoval ráno opouštěl mne ještě spící Doufala jsem, že snad.. a přece adresován byl mi vzkaz a myšlenky co asi píše, ve mně začaly se prát … A on : jestli prý může přijít zas…
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
4/5+T nádherně romantické...krásné......prostě nemám slov :-)

Šílená
29. 03. 2000
Dát tip
Lálinko to je.... to snad ani není možný. Šíleně šíleně krásný!!! tip za tvou duši

AZALIN
29. 11. 1999
Dát tip
Jo.. po delsi dobe mi zase roztal oblicej v usmevu a me zamrazilo v zadech.. to je neklamna znamka pro tip! A ty ja moc nerozdavam.. :-))

Datin
16. 11. 1999
Dát tip
skvěléééééééééé....uaaaaaaaaa !!! Chce se mi z toho křičet !!!

Nalim
15. 11. 1999
Dát tip
Lalinko, kde na to chodíš ... (a neříkej, že ze života :-))))).
Každopádně je to lepší, než počasíčko :-))))
Fakt pěkný

Tynic
15. 11. 1999
Dát tip
Takoví určitě existujou ! Jen to chce pořád a pořád hledat ! Nebo si ho už našla ???

Napsalas to moc pěkně, možná je to trochu moc nadsázka ( ale pěkná )...

Bříza
12. 11. 1999
Dát tip
krásné

Špuntík
12. 11. 1999
Dát tip
to mě chytlo......trošku mi to připomnělo včerejší večer.....

Bibša
12. 11. 1999
Dát tip
Napiš mi tu důrazně, že se to nestalo, že to je sen, že takoví nejsou ... kde jsem byla celý svůj život , jsem dobře na planetě Zemi? Lálí, ty duše romantická. Tys objevila mého prince !!!

Kate
12. 11. 1999
Dát tip
jo jo Bibšo, takových princů bylo víc, jen se teďm usí hledá déle než předtím
i když holky, bylo by to super co, tancovat při svíčkách, ale to je jen romantika nebo snad sci-fi?

Merle
12. 11. 1999
Dát tip
No nevím holky, jestli by to (darkdance) bylo až zas tak skvělý... Nejspíš jo, ale nesmělo by se to dělat často. Bohužel mě by to asi přestalo bavit rychleji než ji :-))
Lali: Si fakt číslo. Dost dobrý.

Lampář
12. 11. 1999
Dát tip
Líbí. Taky tě žerou krabi?

Krytyk
12. 11. 1999
Dát tip
Kdo by to do ní řek
že projde proudem řek
že krásný byl jak Řek
a získal víc než řek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru