Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy ti nezakážu mít radost...

23. 03. 2009
19
41
1680
Autor
Marcela.K.

nikdy ti nezakážu jít

sny nemají u dveří zámky

po cestách sypou drobky hvězd

schovávají se do studánky

 

nikdy ti nezakážu pít

počkám až rty se dotkneš dlaní

do kterých čistou vodu nabrat

mi nikdo v lese nezabrání

 

nikdy ti nezakážu mít

radost když napiješ se znova

a do svých úst si zamkneš navždy

šeptaná slůvka sametová

 


41 názorů

diderotka
01. 04. 2009
Dát tip
první sloka úžasná!

Print
31. 03. 2009
Dát tip
*!


tanec
27. 03. 2009
Dát tip
Pěkně se čte, fakt milé Tip

Edvin1
26. 03. 2009
Dát tip
Jsem. :-)

Edvin1
26. 03. 2009
Dát tip
Jsem. :-)

Edvin1
26. 03. 2009
Dát tip
Jsem. :-)

Marcela.K.
26. 03. 2009
Dát tip
Takže jsi - bohudík ...tady na Písmáku :-))

Marcela.K.
26. 03. 2009
Dát tip
Takže jsi - bohudík ...tady na Písmáku :-))

Marcela.K.
26. 03. 2009
Dát tip
Takže jsi - bohudík ...tady na Písmáku :-))

Edvin1
26. 03. 2009
Dát tip
NO to je dobře, že sis to rozmyslela. Já jednou takové Poslední dílo napsal,zveřejnil, a pak jsem si to rozmyslel a chtěl tam psát dál, ale už mě vyškrtli ze seznamu. Takže jsem, bohužel, zde, na Písmáku... :-)

Marcela.K.
25. 03. 2009
Dát tip
To se tak někdy stane...člověk chce napsat svoje "Poslední...dílo" a druhej mu to pokazí :-) Takhle máš alespoň větší šanci, že si ode mne ještě přečteš něco předposledního ;-) dědku Edku :-)

Edvin1
25. 03. 2009
Dát tip
Hopla! Tak jsem hned začal plnit svůj slib, a pod hřímavě avizovaným dílem Poslední... jsem našel tento text: Požadované dílo nebylo nalezeno. Poněkud prostoduché dílo, to Nebylo nalezeno! To komentovat nebudu! :-O dědekEdek :-)

Edvin1
25. 03. 2009
Dát tip
mylenko, za 36 let manželství jsem dobře vycvičen k poslušnosti. Takže číst budu! ;-)

Marcela.K.
24. 03. 2009
Dát tip
Určitě...mám vnučku :-)

Norsko 1
24. 03. 2009
Dát tip
príliš dieučenské. Třeba si ještě začneš hrát s Barbie

Marcela.K.
24. 03. 2009
Dát tip
Jiří...jsem jen ,,pohádkářka" :-))

nostalgik
24. 03. 2009
Dát tip
Marcelko, jsi výbušná jak to Jaro.. : Ty Jaro, jsi výbušné jako Marcelka... :o))

Marcela.K.
24. 03. 2009
Dát tip
Upíre, je mi ...no hodně :-)) a je to aktuální básnička :-)(už jsem babička) Jestli Ti je šedesát...jako Edvinovi, tak už se nedivím :-))) Děde Ede! opovaž se mě přestat číst! já Ti vždy ráda své pocity i texty objasním :-)))

Edvin1
24. 03. 2009
Dát tip
mylenko, tak tohle je drzost. Už z úcty ke stáří bys teď měla dědaEda utěšit a tvrdit opak!¨:-o Ach ta dnešní mládež, kam to spěje, kam to spěje! :-))) Jenže když Tě už číst a "chápat" nebudu, tak se zase urazíš. Bludné kolo. kam já to s tím mým dobrým srdcem dopracoval! :-)

Upír
24. 03. 2009
Dát tip
Závidím ti jednu věc...asi jsi často "měla ráda"...víš,ten stav zamilovanosti...a proč ti to závidím?Protože bych si to sám přál zese jednou zažít...jenomže co chceš od upíra...mám obavu,že už tohle prostě nedokážu....ač bych se snažil sebevíc.

Zbora
24. 03. 2009
Dát tip
První dva verše, pak mi přišla už dost přeslazená, ale pro radost beru.

Marcela.K.
24. 03. 2009
Dát tip
:-)) Děd Ed už na to holt nemá :-))) Promiň :-)) To máš za to, jak mě čteš a "chápeš" :-))

Edvin1
24. 03. 2009
Dát tip
nikdy ti nezakážu jít sny nemají u dveří zámky po cestách sypou drobky hvězd schovávají se do studánky Mylenko, Tvé verše bývají ve dvou prvních řádcích jasné a přímočaré, ale třetí a čtvrtý už je tak poetický, symbolický nebo metaforický, že se do něj dá vinterpretovat skoro všecko. To je ovšem v pořádku, ale musíš při takových nárocích na čtenáře počítat s tím, že to občas jeden těžkopádný poplete. Teda dědEd skoro určitě (ten se trefí jen náhodou :-) )

Robinia
24. 03. 2009
Dát tip
Písanka hezká...a ty kritiky :-)))

Marcela.K.
24. 03. 2009
Dát tip
Edvine! :-) Tak to není.. Patrně máš namysli sloky :-) 1)jsi se mnou dobrovolně...až budeš chtít odejít, nebudu ti bránit...sny se mohou schovávat do studánky...jsou-li čisté :-) 2)když budeš chtít, aby moje sny, byly i tvé, stačí se "napít" 3)a když si to budeš chtít zopakovat...tak můžeš, ale pst ;-) ta hezká slůvka si necháme oba.. a kde jsi našel to "zase vypadni"?! :-)) Lakrov si to vyložila správně...jak vidno, ráno moudřejší večera :-) Nostalgik by mě nejradši vystřelil na mars Diano, tobě nemám co odpouštět...jen byste se měli s Nostalgikem už konečně dohodnout :-)) To by byl ohňostroj! :-))) Jani...dík :-)

Edvin1
24. 03. 2009
Dát tip
Já to chápu takhle: 1. verš: "Když chceš, tak si běž!" 2. Verš: "Vem si s sebou, co chceš! A nemysli si, že si nevezmu taky! Hezky plnou dlaň! Brečet o tebe nebudu." 3. Verš: "A napadne-li tě se někdy vrátit a vzít si ještě, prosím. Oddaná služebnice. Zadní vrátka ti nechávám otevřená. Jo, ale ocaď pocaď - napij se, ta hezká slůvka si nech pro sebe (a zase vypadni)!" dědEd :-)

Háber
24. 03. 2009
Dát tip
zamaTová*

Janina6
24. 03. 2009
Dát tip
Koukám, že Nostalgik s Dianou ti to vylepšili :-) Taková milá písnička.

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
krásné verše ...***

Diana
24. 03. 2009
Dát tip
Báseň je moc hezká T*** Ale - prostě neodolám, odpovím tu nostalgikovi. Odpusť ;-) Nikdy ti nezakážu pít, i když jsi zase do němoty! Takovou kocovinu mít, že nevyzuješ ani boty! radost ti také nezakáži odnes však ven tu bedničku jdi o kus dál, dokud jsi v ráži a na ! - tu máš sirčičku!

Lakrov
24. 03. 2009
Dát tip
Teď poránu v tom vidím 'lásku s nadhledem', tu oprvadovou, přející; ne tu sobeckou -- 'urvat pro sebe a nepustit'. To 'se' mi tam včera chybělo taky; hlavně do počtu slabik.

nostalgik
24. 03. 2009
Dát tip
... mám radost! jaro na bedně s dynamitem právě dohořívá lunt ve sporu sny se zámečníkem z lahve lásky vylét špunt ***

Marcela.K.
23. 03. 2009
Dát tip
avi na ráno :-p

Marcela.K.
23. 03. 2009
Dát tip
avi na ráno :-p

Rani
23. 03. 2009
Dát tip
milé.... :D

Marcela.K.
23. 03. 2009
Dát tip
dík...někam mi to vypadlo :-))

Santi€
23. 03. 2009
Dát tip
radost když napiješ SE znova...mi tam chybí...:( první sloka je excelentní

Marcela.K.
23. 03. 2009
Dát tip
...Lakrov!...slepá teda není...to ani náhodou :-) :-p

Lakrov
23. 03. 2009
Dát tip
Je z toho cítit cosi jako slepá oddanost; a tak mě napadá (ale obecně a čistě hypoteticky): je na světě někdo, kdo si ji zaslouží?

Impresse
23. 03. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru