Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost, která už nic neznamená, bolí

24. 03. 2009
1
7
1451
Autor
neo.bape

Co já vím, co to je...

Dvakrát větší dávka a na to alkohol. Sedím a přemýšlím v tom opojení vlastní sebelítosti a retrospektivní žárlivosti. Sedím a přemýšlím. Vzpomínám až na neuvěřitelné věci, které se mi pevně zaryly do nervů v mozku a nejdou ven. Už navždy tam budou, nezbavím se jich. Alkohol mi pomůže je na chvíli zachytit.

Vím, že bych neměla pít, ale jak jinak to vyřešit? Všichni jste tak chytrý, tak poraďte?

Vzít psa a jít do parku? Ne, to mne furt nutí přemýšlet. Pořád, zas a znova, kolem dokola, sem tam. Leze to jak švábi po římse a vždy to vypadá, že už to vypadne, ale stejně se to pak skulí dovnitř. Havěť jedna odporná.

Babiččina bowle mne pálí do nosu.

Motá se mi hlava, ale je mi dobře.


7 názorů

hanaot
24. 03. 2009
Dát tip
šmarjá.. dítě.. to je mazec.. Existuje jediné řešení. Donutit mozek myslet jinam. Je to těžký, sama s tím mám problém, ale pít nemůžu, bylo by mi strašně špatně.. a ještě prášky k tomu.. nešil, zničíš si játra.. Opíjím se tím, že se do něčeho zamiluju.. Nejlépe do něčeho naprosto nesouvisícího s s tím, co nebo kdo mě tak ničí.. Chce to dlouholetý cvik a výdrž..

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
tak to je prúser.

neo.bape
24. 03. 2009
Dát tip
Samoška bez prachů neposlouží zákazníkovi v ničem.

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
ty vole... a to tam nemáte samošku?

neo.bape
24. 03. 2009
Dát tip
Vodka ani džus, jediný, co bylo v lednici- Bowle!

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
bowle je na hovno... skús vodku s džúsom... :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru