Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prázdninová úvaha

24. 03. 2009
12
27
4651
Autor
aleš-novák

u Balatonu

jí sbalil

vídeňský řízek...


27 názorů

on to právě hrál na obě strany, kdyby to náhodou nedopadlo...:o)

avox
26. 03. 2009
Dát tip
ale už se pak nemohl vymlouvat, že šlo jen o ten žvanec :-))

U Balatonu jí. Sbalil ji vídeňský řízek. no, to už tak nevyzní :o)

avox
26. 03. 2009
Dát tip
nyčko dumej mělo tam být "ji" nebo "jí"? :-))*/

Oh, so !!!

Edvin1
26. 03. 2009
Dát tip
Sure, I am. This is the phrase queen Victoria used. She never ever laughed. :-) Old Eddie does. :-)))

really not? sorry...

Edvin1
25. 03. 2009
Dát tip
We are not amused. :-)

tak jsem to našel: Co je globalizace? Anglická princezná so svojím egyptským priateľom havarovala vo francúzskom tuneli, na nemeckom aute, v ktorom bručal holandský motor, ktorý šoféroval belgičan, ktorý slopal škótsku whisky a ktorého prenasledoval taliansky paparazzi na japonskej motorke. Následne sa ich snažil zachrániť americký doktor indickými liekmi a toto všetko poslali tebe, Čechovi, kokotovi, ktorý si oblečený v čínskych šatách a čumíš do taiwanského monitoru. A navyše si to čítaš v slovenčine...

Edvin1
25. 03. 2009
Dát tip
Víš co? České knedlíky - knedlo vepřo zélo, tak typické "české" národní jídlo. Víte, že si ty knedle nárokují Němci i Židé? Myslím, že by si tu vodu s moukou měli Češi honem rychle u EU patentovat.

Edvin1
25. 03. 2009
Dát tip
Neznám. Zkus si vzpomenout. Jsem jedno velké ucho! (germanismus, věděli jste?)

ona jedla pražskou šunku s šumavským chlebem, on frankfurtskou polévku s ostravskou klobásou...jako zákusek hořické trubičky :o)

znáš to s tou anglickou princeznou a egyptským přítelem v německém autě...celé si to nepamatuju...

Edvin1
25. 03. 2009
Dát tip
Vídeňský řízek u Balatonu v taliánským restaurantu nabalil českou buchtu. A pak se po anglicku vypařil. No, kdo to rozvine ještě multikulturněji?

nápadité a veselé...:)*

moorgaan
24. 03. 2009
Dát tip
..neměla ho nechávat nehlídaný na lehátku:-)) /**

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
aleši, konečně něco zábavného. Na toto mi mé "vedení" stačí :) ****

pavelpavel
24. 03. 2009
Dát tip
to raději segedín....

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
no fuj... :9

Rampoušek
24. 03. 2009
Dát tip
normálně řízky se zelím bílým kyselým dédéráci si ne to potrpí :)

Toscana
24. 03. 2009
Dát tip
a byla to uherská a nebo česká roštěnka??? :o)) *t

Diana
24. 03. 2009
Dát tip
A ona aby teď šla na segedínký guláš... to bych se naštvala. :-)*

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
a skúsenosti.. :9

každý si do textu promítá vlastní pohledy...:o)

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
už som sa zľakla, že nejaký bruchatý blonďavý načerveno opálený otravný úchylný rakúšan....

to tam normálně prodávali ve stánku...

Rani
24. 03. 2009
Dát tip
no ty kokso... tak tomu sa hovorí multi-kulti alebo multi-okulti? .... :D brutálna kombinácia, maďarsko a rakúšania.. brrrrrr

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru