Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reportáž od havanského zpravodaje

25. 03. 2009
3
14
2773
Autor
řádek

ČT24 v pořadu "Před 25 lety" promítá každý den zprávy z téhož dne, které česká televize vysílala před čtvrt stoletím. Kromě neustálých zpráv o teroristických útocích ze strany USA to vátně někdy stojí za to.

"Tropický prales.
Propletenec lián, omamná vůně orchidejí, křik papoušků, vlhko a dusno.
Všichni to důvěrně známe přinejmenším z knížek."

http://www.ct24.cz/vysilani/2009/03/24/10132488909-209411000110324-22:20-pred-25-lety/


14 názorů

A.H.
26. 03. 2009
Dát tip
no, nebylo by na škodu, jednou se tam podívat.

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip

martinez
25. 03. 2009
Dát tip
he he - já věděla že budeš zvědavej - už sem ti to přinesla, máš to u mne :o)

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
tak ve vezeni jsem byl jen v CR - jako doktor zachranovat sebevrahy a radsi sekam dobrotu, abych tam nikdy nemusel, brrr :-)) ale behem karnevalu tajna kubanska policie 3x sbalila naseho kubanskeho kamose Felixe - pak ho to prestalo bavit a sel na jejich doporuceni radeji domu... stejne by me zajimala kubanska anabaze martinez - prijde mi, ze je za tim nejaky silny pribeh nestastne lasky :-))

martinez
25. 03. 2009
Dát tip
já byla na kubě taky, těsně před a těsně po naší sametové... a vymetla sem místa kde nebyl ani náš havanský zpravodaj, heč! civilní aj vojenský vězení :o) ale v pralese sem nebyla... :o(

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
Kuba je neskutecna - zil jsem tam "s mistnima" asi 2 a pul mesice. Jako turista bych tam nikdy nejel. Zrovna mi psala kamoska, co tam jednou jela studovat Spanelstinu - dva mesice cekala na nejaky papiry a za tu dobu prisla o vsechny usporeny prachy a nechteli ji pustit zpatky... Bydlela ve 24. patre hotelu, kterymu nefungoval vytah a na chodbe ani na schodech nesvitilo svetlo...

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
a jo, takže za totáče, no... to seš od nás jeden z mála. Myslim že ty a ten havajskej zpravodaj :) A tim to končí ;)

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
na Kube je totac porad, jestli se neco dnes rano nezmenilo :-))

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
ale nechytals ještěrku v pralese za totáče, že ne? :)

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
asi budu divnej, kdyz Ti napisu, ze jsem na tom miste byl :-)) Chytal jsem tam jesterku a spadl do potoka. Pak jsem napsal povidku, jak jsem se v pralese plnem divoke zvere zritil do pereji :-))

můj nejoblíbenější pořad v ČT :o)

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
prales znám důvěrně z knížek a to stačí si nečet robinsona crusoa? :-))

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
tys ještě nebyla v tropickém pralese, Karle?

Honza_Princ
25. 03. 2009
Dát tip
:))))))))))))))))))))))))))))***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru