Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec uprostřed

25. 08. 2001
2
0
2379
Autor
valerinka

strach....zmar.....konec života?? co s tím?...

Nahoru

Dolu
Doleva

Doprava
Pořád tak putujem

 

Všechno to stejně skončí uprostřed

Uprostřed celého vesmíru

Uprostřed hnilobného pachu
Uprostřed planety Země

 

Zastavte vlak
Podpalte stodoly

Vysušte moře
Zavalte doly


Všechno to stejně skončí uprostřed

 

Uprostřed celého vesmíru
Uprostřed hnilobného pachu

Uprostřed planety Země


Amanda
02. 02. 2002
Dát tip
Ne neskonci a kdyz tak tim krasnym v zivote...

Bacil
06. 09. 2001
Dát tip
Vali, to je právě to: nesvedl jsem (zatím ;-))) ) žádnou, ale v několika sváděných jsem našel dobré "virtuální" kamarádky, nebo aspoň známé, se kterými se pozdravím třeba na Pokecu... virtuální proto, že s většinou se mi nepodařilo se ani sejít. Ale možná je to tak lepší, konec konců správně bych jako ženatý člověk vůbec nikoho svádět neměl... jenže ono se to řekne, nesvádět, když básnířky jsou tak sympatické, manželka tak protivná a touha zažít v životě ještě něco romantikého tak silná... ;-))))))))))))) (tohle, co jsem napsal, je míněno napůl v žertu a napůl vážně, tak si z toho vyber :-)) )

Bacil
05. 09. 2001
Dát tip
Mythus: já Valerince právo na smutek neberu - kdyby napsala sem tam smutnou básničku, ani bych necekl (taky občas píšu docela smutné věci). Ale u ní - se mi zdá - je toho smutku o krapítek víc, než by bylo zdrávo, proto se jí snažím posílat sluníčka a hladit slovíčky po dušičce... (i za cenu toho, že teď jenom čekám, kdy mě zas někdo obviní, že tak činím se zištným úmyslem ji svádět - dopředu prohlašuju, že TO TAK NENÍÍÍÍ!)

Albireo
05. 09. 2001
Dát tip
Není, Baci? Že by ses tak změnil? ;-)))

Albireo
05. 09. 2001
Dát tip
avi

Bacil
05. 09. 2001
Dát tip
Albi, to nebyla pěkná poznámka... :-)) Nene, zařekl jsem se, že už žádné další Písmačky svádět nebudu ;-)))) ....do doby, než případně změním názor :-)))))))

Bacil
05. 09. 2001
Dát tip
Valerinko, neposlouchej ho, já zase nejsem takový chlípník, jak to teď vypadá :-))))

Albireo
05. 09. 2001
Dát tip
Bacile, není to doufám tím, že už jsi to zkusil u všech ;-) Už mlčím, nebo abych se bál jít na Šuplík. Nic ve zlým.

valerinka
05. 09. 2001
Dát tip
bacílku bacílku.......možná půjdu studovat ka vám:-))) jo jo biologie....ale to se ješte uvidí:-))) Albirejíčku jen ho nech...já se jen tak lehce nenechám:-))) p.s: Bacílku malinkatý dotázek....kolik jsi jich už svedl, chichi:-)))

Bacil
04. 09. 2001
Dát tip
Vali, nesmutni, náhodou ty ostatní taky nejsou špatné, jen je škoda, že jsou většinou takévé depkové... Suníčko do srdíčka...

Mythus
04. 09. 2001
Dát tip
...každý má právo na smútok! (len treba sa z neho niekedy dostať.. ;)

valerinka
04. 09. 2001
Dát tip
Bacil: hm.......to jsem už já, no:-))) Mythus: někdy, brzy...určitě:-))

valerinka
03. 09. 2001
Dát tip
Bacil: horší jo??? hm.......:-((( nějakou bych tady našla...třeba všechny ostatní........:-((( Albireo: jo jo.....je to mrcha!!

Krel
31. 08. 2001
Dát tip
jako minule....!* jak jinak:-))

Bacil
27. 08. 2001
Dát tip
Tahle je depková, ale dobře napsaná, dovolím si dát jí tip... i když bych od Tebe raději četl nějakou horší, ale zato veselejší, Valerinko... Láska a Dobro existuje, věř... ☼

xpired
27. 08. 2001
Dát tip
*

Mythus
25. 08. 2001
Dát tip
nečítal som to už niekde? (potom pošli avi)

nic ne/aříkající mělký lament

Diana
25. 08. 2001
Dát tip
Valerinko, chtělo by to trochu života do toho umírání...

valerinka
25. 08. 2001
Dát tip
Mythus.......je to možné.....už to tady bylo:-((( Diana.....ale proč?? je to zbytečný

Albireo
25. 08. 2001
Dát tip
Depka je potvora, že Vali?

Atala
25. 08. 2001
Dát tip
Taky nerad jezdím do depa :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru