Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení z knihy Pavučina slov - po druhé

29. 03. 2009
1
4
2516

Protože Písmák  v poslední době žije  velmi rychle a úvodní strana se neustále mění, ráda bych připomněla akci, která se teprve bude konat, ale už byla dalšími skvělámi akcemi odsunuta.

Nerada bych, aby zapadla (a nejen proto že také mám pár řádků v uvedené knize.)

Apeluji zvláště na Pražáky, protože Čelákovice mají, co by kamenem dohodil  (nooo....   ale blízko to je. Vlak každou půl hodinu. Autem dvacet minut :-)

A v Čel. A. je krásně. O naší knihovně nemluvě.

K samotné akci - pořádá ji, jak vidět z původní upoutávky, místní knihovna. Knihovnu si můžete prohlédnout zde.  Myslím, že můžu napsat, že knihovna má v pořádání podobných akcí již jistou tradici (literární soutěže, besedy, čtení, atd...) a  ze svých zkušeností můžu jenom chválit.

Takže -  zkuste si udělat čas a zavítejte.

 

 

A ještě odkaz na původní upoutávku¨od pořadatelky, obsahující více informací  k věci - nahlédněte:



 |
|
|
V

Autorské čtení z knihy Pavučina slov

 

 

 

 

 

 

 


4 názory

stanislav
04. 04. 2009
Dát tip
supr

martinez
29. 03. 2009
Dát tip
potvrzuji že v čelákovicích je krásně... ale my nedojedeme... :o(

damaxy
29. 03. 2009
Dát tip
Ja Pomi nekdy prijedu, i když nestihnu čtení, ale knihovnu si pozriem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru