Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exekuce

30. 03. 2009
14
15
4133
Autor
Oldjerry

Končí měsíc - tak na odlehčenou...

Ze zahrádky se ozýval mužský řev a dětský pláč. Upustila sběračku, otřela si ruce do zástěry a vyběhla ze dveří. Švenkla po zahradě... za skupinou jalovců a tújí, u zdi, do níž pražilo polední slunce, dostával syn na otcově koleně výchovný příděl.

Táto, přiblížila se k exekuci, co ho mlátíš ?..... Ježíšmarjá - a hadem!

Pacholek, odsekl muž, hrál si s půlmetrovou zmijí, tak jsem mu jí vzal a protože ještě měl řeči, tak mi povolily nervy a ....a vůbec, buďte - oba - rádi, že si nehrál s anakondou!


15 názorů

Diana
31. 03. 2009
Dát tip
Ale psal bys! To nevíš, že "mráz kopřivu.." a (po čem nic..."?! ;-))))

Oldjerry
31. 03. 2009
Dát tip
avox -i tak dík

avox
30. 03. 2009
Dát tip
aha, nečetla jsem komentáře, tak promiň

Oldjerry
30. 03. 2009
Dát tip
To už tu je - nic nového....

avox
30. 03. 2009
Dát tip
nebyla to hadice? :-) */

Oldjerry
30. 03. 2009
Dát tip
Vážení zde shromáždění - Aleš má pravdu: i mne kousla zmije u Doupova a na následky toho kousnutíchcípla. (To jsem měl ještě takovou páru, že jsem ji přetrhnul...)Byla klika, že měla zřejmě jedové váčky prázdné. Tamodtud bych se byl těžko včas pro serum někam dostal. Kdo by pak vám tu psal ty bláboly ?

Toscana
30. 03. 2009
Dát tip
a zmije z toho byla tak perplex, že zapomněla i na fakt, že se může bránit jedovými zuby :o)))) *t

Bíša
30. 03. 2009
Dát tip
Had, nebo hadice - teeny...

Diana
30. 03. 2009
Dát tip
Na to jsou dneska paragrafy! Prásknu to ochráncům zvířat! :-)))*

napadlo mě, jestli to nebyl trest spíš pro tu zmiji...

Chudák zmije. To má za to, že je přítulná.

to by asi synka na koleni neudržel :o)

Norsko 1
30. 03. 2009
Dát tip
s ana- čím ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru