Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha u dveří v Žilině

31. 03. 2009
11
26
3277
Autor
aleš-novák

co dělat

když na

skleněných dveřích

nádražní haly

je průhledná samolepka

s nápisem

Ť A H A Ť ...?


26 názorů

ano, chápu. Znám to taky :o)

co dělat,když ..nikdo nechápe moje náhlé výbuchy smíchu,které nejdou zastavit a pak,když jim řeknu,proč se směju,je hrobové ticho...

jo, to jsou dobrý dveře...:o)

Norsko
31. 03. 2009
Dát tip
Tahiti

jenže například ŤAHAŤ jsem nevymyslel, jen zaznamenal...:o)

Diana
31. 03. 2009
Dát tip
Tak to ne! Dobrou legraci vymyslet je to neobtížnější. Už Werich (nebo Horníček?) říkal: "Dělat humor není žádná sranda!"

tyhle srandičky se vymýšlejí snáz než nějaké veké eposy...:o)

Diana
31. 03. 2009
Dát tip
Bezedná studna humoru ty tvoje stránky :-)))********

Ó
31. 03. 2009
Dát tip
často to tam taky visí...nebo stojí...je třeba zkusit...tam a zpátky...opravte mě pokud se pletu...

a pak ještě byly vypínače, na kterých bylo TAHEM STISKNI STISKEM TAHNI (no, správná verze byla TAHEM ZAPNI...ale to by nebylo nic zaznamenáníhodného)

Toscana
31. 03. 2009
Dát tip
PS: Lomcování ti předvede, že se moc nevyplatí věřit úředním nápisům :o)))

Toscana
31. 03. 2009
Dát tip
Co dělat??? NO LOMCUJ!!!! :o))) *t

avox
31. 03. 2009
Dát tip
Na skleněných dveřích nádražní čekárny jsem léta letoucí četla VOHCAT (s drobnou chybkou, což se stává), ale neudělala jsem to, fakt ne... :-)))

moorgaan
31. 03. 2009
Dát tip
se šipkou TUNA by bylo opravdu co tahat.-)) /***

ještě tam patří měkké I

návrh pro hračičky: ze symetrických písmen A, H, M, O, T, U, V, W, X a Y vytvořte další slova podle vzoru TAHAT.

Na vnitřku dveří od WC má svůj význam nápis: TLAČTE!

Edvin1
31. 03. 2009
Dát tip
Zatím nejdelší řetězec duchaplných poznámek, jaký jsem pod Tvými díly kdy zažil. Bez jediného přerušení. Prostě duchaplnost v jednom TAHU. :-) Tentokrát jen chválím. dědEd :-)

tam nic nevisí...jen tam občas stojí kufry stejného významu :o)

zolli
31. 03. 2009
Dát tip
Nesmí to viset na dveřích Tvého bytu.

když je TAHNI zvenku, jdu o dveře dál :o)

zolli
31. 03. 2009
Dát tip
A že to mívají :o) viděla jsem TAHAT...když to sou lítačky, tak to neva... Co dělat, když na dveřích je nápis Táhni

aha, to je kuřácký koutek...:o)

Háber
31. 03. 2009
Dát tip
tak si potiahneš:)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru