Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha mladé ostravské rodiny

03. 04. 2009
7
16
3972
Autor
aleš-novák

inspirováno moorgaanem z modré Skalice :o)

pojedeme

koupit

nějaky nabytek

do

OBIvaku


16 názorů

Edvin1
04. 04. 2009
Dát tip
Kurňa, nikdo si mých kunsthistorických vývodů ani nevšiml... Perly před... :-)

moorgaan
03. 04. 2009
Dát tip
Ferry chtela do bi-vaku v obyvaku v OBI-vaku:-))

Toscana
03. 04. 2009
Dát tip
čučenka - taky jsem se chtěla původně přeptat, zda myslel hlavně od flobertek a nebo rovnou od kanónů, ale obávala jsem se, že by mě měl Aleš za mimořádně militantní osobu, kterou vskutku nejsem :o)))

čučenka
03. 04. 2009
Dát tip
jsem myslela, že Praha je město věží a ne hlavní, těch tam už snad tolik není :-)

to jsem neviděl...inspirací byla diskuse pod jedním kouskem u moorgaana

Toscana
03. 04. 2009
Dát tip
Edvin1 - taky jsem si na Chippendale vzpomněla, Roald Dahl píše geniální povídky... Aleši, pobavils - *t (vzpomněla jsem si na popisek jedné fotky na jednom z chatů "Já v obiváku" - neviděls to taky???) - a kašlete na Skandinávii, tam je zima ještě delší než u nás, a to teda brrrrrr :o)))

Norsko má hlavní město v oslu...

jejdavilda
03. 04. 2009
Dát tip
To je fuk, hlavně, že to není hlavní město Norska

no já nevím...když jsem byl malý a bydlel v Mostě, říkalo se tam Most- město růží. Nevím, jestli se dnes říká Praha - město hlavní ...

jejdavilda
03. 04. 2009
Dát tip
Podívaj sa na pražáka, to je hlavní město ne?

pavelpavel
03. 04. 2009
Dát tip
**

trošku jsem to politicky podbarvil :o)

moorgaan
03. 04. 2009
Dát tip
moorgaan je z České Skalice:-)))

jejdavilda
03. 04. 2009
Dát tip
*

Edvin1
03. 04. 2009
Dát tip
"Obi" je od "Hobby", takže v těchto prodejnách by hotový nábytek být neměl, ale jak znám Ostravany, a něco vím o jejich zlatých ručičkách, v Obi si koupí pár šroubů, k tomu desky, a promění je v Chippendale. (Thomas Chippendale mladší(1749–1822) byl anglickým uměleckým nábytkářem. Jeho nábytek patří dnes k nejdražším sběratelským kouskům, a říká se mu dle Thomase Chippendalea "Chippendale", vyslovuj: Čippendejl, viz k tomu povídku Parson's Pleasure Roalda Dahla, ze svazku Kiss Kiss)

BigBivoj
03. 04. 2009
Dát tip
vi máte v Ostrave obivaky ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru