Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhodnocení soutěže na téma STROM

03. 04. 2009
4
40
15143
Autor
Rampoušek

Vítězem soutěže na téma ****** STROM ****** se stává :

Baronka se svojí básní Docela malá báseň pro pátečního chlapce spěchajícího městem s celkovým počtem : 28 tipů a v oblíbenosti je u : 5 čtenářů Jménem poroty gratuluji k prvnímu místu a další výsledky pořadí následují: na místě druhém Háber a jeho Strom s bútľavinou lásky s počtem 24/3 na třetím místě martinez a pět ptačích podSTROMových přísloví s počtem 23/2 cenu poroty získává vesuvanka a Strom s počtem 22/3 Všem zúčastněným blahopřeji, děkuji za účast a nechť je toto malou inspirací pro všechny co mají poezii rádi. a na závěr malá raritka, hříčka stromu pod názvem baletka:

40 názorů

BigBivoj
06. 04. 2009
Dát tip
ale no tak! Jarmilka nás přece má ráda co by dělala s mrtvými ptáky písmáky

Rampoušek
06. 04. 2009
Dát tip
já myslím že už víc otrávení nemůžeme být :)

jaroušek
06. 04. 2009
Dát tip
tož chlapci, Moosovka nám nalila šampus tak dajme si do nosu bublinky :))))

papouch
06. 04. 2009
Dát tip
Moosová: Jěště větší obrázky sem tlácat by nešlo?? Rampouch: Už jsem tě upozorňoval, že zbytečně zaliskáváš touto trapnou soutěží hlavní stranu. Výsledky minulého a vyhlášení dalšího kola lze dát pod jednu upoutávku! Tím, že to rozsekáš na tisíc upoutávek, odsouváš ostatní, což je poněkud bezohledné. Takže buď tak laskav a shrň to pod jedno. Nebo ti to někdo smaže. A vůbec by bylo nejlepší, kdybys téhle blbosti nechal, trapně se opičíš po Kouli. To nedokážeš vymyslet něco originálního?? Asi ne. :-/ A nakonec: Syd má pravdu. Jen bych mu vyčetl, že použil málo sprostých slov.

BigBivoj
06. 04. 2009
Dát tip
počkej ty hnusná chobotnice já jí to řeknu a ona tě roztrhá jako hada !!!!

Rampoušek
06. 04. 2009
Dát tip
táááááááááááááák, teď si se ukázal v celé své parádě milý admine a ještě jedno sprosté slovo a uvidíš ten mazec :)

Gratulace všem úspěšným, o fous větší zúčastněným :))))))))))))))))


Gratulace všem úspěšným, o fous větší zúčastněným :))))))))))))))))

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
Ani bych se nedivil, kdyby tě tak nazývaly i předškolní děti.

BigBivoj
05. 04. 2009
Dát tip
však jo ta chobotnice nemá určitě ani výučák a mě tu bude nazývat blbcem ?

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
BigBivoji, musím souhlasit s Octopem, jednak proto, že mi neustále posíláš avíza, aniž bys na mne mluvil, pak proto, že tady jako typický hospodský idiot "vyhrožuješ", jak "si pro někoho někam dojdeš a ukážeš mu", také trochu proto, že se oháníš maturYtama a že něco dokážeš... Dokázals.

BigBivoj
05. 04. 2009
Dát tip
jsem blbec ale na rozdíl od tebe korunovanej co ty chceš srovnávat se mnou, milý vole, máš aspoň dvě maturyty ? všimni si kdo jsem odkud jsem přišel a kdo je můj slavný otec a ten už něco dokázal jako dokážu i já tak se vrať do hlubin oceánu tam u vás a nech české luhy a háje na pokoji a na baronku zapomeň, ta je naše !!!!

BigBivoj
05. 04. 2009
Dát tip
hele ty chobotnice na co si tady hraješ se chceš srovnávat s Pink Floydama ? Di se vycpat do matěry, lebo si tam pre tebe dojdu a ukážu ti jak bivoj točí s kancem nad hlavou

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
Já jsem zase unavený z idiotů a podlézavých, umírněných a pitomých dětiček, ale také nic nenadělám.

jaroušek
05. 04. 2009
Dát tip
Nechte Rampouška na pokoji, je už unaven po vyčerpávající zimě a hlavně z rejpalů a pindalů. Nechte ho v klidu roztát a odtéct do mořských dálav Ať se vlády ujme někdo jiný a i on může pak vymejšlet podobné či jině zábavy pro vás, milí písmáčtí inkousti :))

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
martinez: Promiň. :]

martinez
05. 04. 2009
Dát tip
že vy ste kucííí fandili mně? (no já vím že ne, ale aj ta kratičká iluze byla pěkná :oD

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
BigBivoj, jak jsem řekl, o ni tady vůbec nejde, já ani nevím, kdo to je. "Nerejpám" do ní a pokud vůbec do někoho, tak do ramp..

BigBivoj
05. 04. 2009
Dát tip
Baronka je prostě barunka, baruška, je to náš vzor a ideál a v podstatě si může dělat co chce. Protože její veličenstvo na to má...nejen krev ale i tvůrčího ducha, tak a už dost keců a rejpání do naší modly, my ji nedáme a budeme ji bránit do poslední kapky modré krve :)

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
Tady přeci vůbec nejde o ni...

Rampoušek
05. 04. 2009
Dát tip
proč máte něco proti naší hvězdě baronce ? Ona je prostě skvělá a máme ji všichni rádi nehledě na to, že když se to někomu nelíbí, tak to přeci nemusí číst, je tu spousta dalších zajímavých i jiných autorů...

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
Tady ta sekta "-oušků" mne docela děsí.

jaroušek
05. 04. 2009
Dát tip
Ano ale baronka je přeci ve vládě a může si dělat přeci co chce a dávat si názvy děl jaké chce. Podstatné je to, že v básni se to slovo vyskytuje a i to dílo je na toto téma zaměřené. Ona píše tak skvěle, že vzhledem ke své urozenosti si může dovolit určitá privilegia a vyjímky neboť její díla jsou také jedinečná...

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
BigBivoj: To je poněkud trapný argument. (a to "nesmíš to brát tak tragicky" také, příliš se to nabízí k tomuto "vtipu", aby to soudný člověk použil...) Kdyby to mělo dvacet tisíc pravidel, bral bych, ale má to jedno pravidlo a když i tak jej někdo poruší... Octupus: Ano, také mně to napadlo. :] Tato soutěž klesá níž a níž.

BigBivoj
05. 04. 2009
Dát tip
Proč? Aby se přeci porušovala! Nesmíš to brát tak vážně a tragicky...jde především o zpestření jinak nudného písmáka a o zábavu chudých ale duchem bohatých amatérských autorů :)

Tragicus
04. 04. 2009
Dát tip
To nechápu, jak to, že vyhrála, když ani nesplnila pravidla? I u snění byla druhá, přes stejný přestupek. Proč máte tedy vůbec nějaké pravidla?

Háber
04. 04. 2009
Dát tip
fííha, ďakujem, už som na túto súťaž - prepáčte - zabudol*

martinez
04. 04. 2009
Dát tip
teda, pardon, opravuju - třeťa já, hurááá já a gratuluju taky eště já :oD

třeťa! hurááá! tož gratuluju aj těm vůkol :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru