Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako dvě kočky divoký

05. 04. 2009
9
24
2106
Autor
pepička15

Jako dvě kočky divoký jsme běhali ve výškách staroměstských střech a koukali do oken Nicnetušících, kteří se před našimi blýskavými zraky milovali a hádali a líbali a uzavírali smlouvy s démony. Protáhli jsme se mezi květináči na Jejich oknech a schovali se za jedním z vyhaslých komínů, abychom mohli vzývat své vlastní démony. Smirkově sametový papír noci obrousil hrany našich sporů a my mohli tkát melodické sítě svých životů ad libidum. Měsíc nachystal městu lázeň z chladně bílého světla, ukázal na vředy spořádaných domů a vyšperkoval nevěstince. Spřádali jsme neutěšenou píseň Jejich životů a rozpouštěli v ní své hříchy. To všechno jen kvůli tomu, abychom připravili hodokvas dalšímu temnému Pokušení. Hvězdy topili jsme v pohledu toho druhého, nasládle zkažený čerstvý vzduch nám byl vínem. Předli jsme píseň Starého Města vroucně, dlouze a procítěně. Milovali jsme se ve forte, v pianissimu i v rubatu. Má hebkost a Tvoje smrt. Mé slzy a Tvůj smích. Provazochodecká procházka po hřebenech střech.


24 názorů

Kaczenka
02. 12. 2009
Dát tip
nebýt toho "PS"... super to je ale i tak.

Jinotajná
16. 08. 2009
Dát tip
Próza v poezii? Poezie v próze? Tak jak tak je to nádherné. Miluji kočky, hudbu i noční Prahu....

Drayer Baba
09. 04. 2009
Dát tip
Tím myslím např. Vůně ženy ... :D

Drayer Baba
08. 04. 2009
Dát tip
Souhlas, to jedno dílo od tebe co jsem četl bylo lehce extravagantním způsobem podáno.

Drayer Baba
08. 04. 2009
Dát tip
Jak krásně řečeno. :) Rozdíl v tom určitě je. Nejlepší je, že zde můžeš být kdokoli. Zde za tebe mluví tvá vlastní tvorba. Je na tobě jak budeš vystupovat- plachý romantik, drsný Bukowski revival nebo wesen... :D

Drayer Baba
07. 04. 2009
Dát tip
Jen tak hádám. ;)

Drayer Baba
07. 04. 2009
Dát tip
To je velká nadsázka. :D

Drayer Baba
06. 04. 2009
Dát tip
Je normální, že se Tě začínám bát? :D Rozhodně zajímavé, občas zarážející... plné kontrastů. Líbivé/strašidelné, hřejivé/mrazivé... ******T******

Zaujímavo hravé :) * :)

*hravě krásné:)

BigBivoj
06. 04. 2009
Dát tip
nazdar pepi !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru