Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu XXIII.

11. 09. 2001
3
1
6160
Autor
papouch

Chodí moucha po židli
málem bychom nastydli.
Chodí moucha po stropě
brzy budem v Evropě.

1 názor

Kamil.Kubik
25. 01. 2009
Dát tip
tak vela vtipov a muchach som este nepocul, pobavilo

A tenhle znáte? Povídá moucha mouše: „Já nevim, proč si ti lidi vůbec stavějí stropy, když po nich vůbec nechodí!“

:-)))))))))))))))))))))))))))) I*I

zoo
11. 09. 2001
Dát tip
Capou mouchy znalecky jedna druhé přes... /eh. Sákryš... Kudy teď ven?/ NECKY! Sdělujou si pak, prdelky, jak je která měla velký. Že masařka z papiňáku prorazí nejmíň do Haagu.

nebraska
11. 09. 2001
Dát tip
Chodi mucha po židli zrazu padá na vidly výška je to priveľká pomohli je krídielka ;)

Bacil
11. 09. 2001
Dát tip
Chodi moucha v jeteli brzo budem v Evropě - nééééééééé to se nerýmuje tak jinak po židli cho- dí moucha nasírá tím papoucha smiřuje se s osudem že v Evropě nebudem (prosííím, odpustíte mi pro tentokrát vulgarismy? Já se polepšííím...)

vlasky
11. 09. 2001
Dát tip
papouch :-)) jako vždy... Analýza zázraku muší chůze vědou nelehkou je koukám tuze... jde především jen o to aby usmáli se chlapi i baby ... v dílně papouchově muší to už leckdo z nás i tuší...

Danny
11. 09. 2001
Dát tip
chodí moucha po pyji brzo budem v Asii

Albireo
11. 09. 2001
Dát tip
zoo - Ty seš číslo!!! (Bacil je už odedávna.)

Bacil
11. 09. 2001
Dát tip
Děkuju za uznání :-)))

ARABA
11. 09. 2001
Dát tip
:-))))

Krel
11. 09. 2001
Dát tip
wow..:-))

zolli
11. 09. 2001
Dát tip
Sedí Mucha na židli za obraz mu nabídli jenom nový čistý rám. Tak tu smuten sedí sám. Jeee já blbě čtu, to je vo hmyzu? :o))) Sedí moucha na židli cpe se ráda povidly. Usedla Ti na klopě sleze až v té Evropě budem.

Wopi
10. 09. 2001
Dát tip
:))*

Diana
09. 09. 2001
Dát tip
Chodí moucha kudy tudy chytla chřipku od pobudy roznesla ji kam se dalo Kupte Raid, ať je much málo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru