Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu XXV.

13. 09. 2001
1
0
5759
Autor
papouch

Žiju si nad poměry
vše ostatní jsou pověry.
Kdo si myslí, že jsem v cajku,
ať vyvěsí vlajku.
Anonym59
17. 09. 2001
Dát tip
super

Krel
16. 09. 2001
Dát tip
:-)) ale byly už lepčí..

Danny
14. 09. 2001
Dát tip
:)

nebraska
13. 09. 2001
Dát tip
Žijem si ja nad pomery a ten kto mi neuverí nech sa pozrie do banky mám tam tony pohánky ;)

nebraska
13. 09. 2001
Dát tip
papouch, mozno v tej tvojej basni malo byt Kdo si myslí, že jsem v cajku, ať vyvěsí bilou vlajkou ....

Helča
13. 09. 2001
Dát tip
Praporem bílým mávám směle kdo vymyslí ftákovinu denně nemůže míti se než skvěle (papí, nepošli mě do pr...)

Bacil
13. 09. 2001
Dát tip
Papí, neuraz se, ale tahle je trochu slabší. Ale zkusím reagovat. Vlajku klidně vyvěsím psychiatry vyděsím chtěli tě dát mezi raply a teď čelisti jim sklaply :-))

Climaster
13. 09. 2001
Dát tip
...:)))))... nemyslím si, že si v cajku nevyvěsím bílou vlajku, brnknu směle do Bohnic pomůžou Ti, jako nic.. nasoukaj Tě do kazajky vyserou se na Tvý vlajky ....nemyslím to osobně..:)))

papouch
13. 09. 2001
Dát tip
Bacil.: nejen tahle je slabší... neurazím se, ale nasrat se můžu, že?.... :) Už jsem to říkal zolli, řeknu to i Tobě: Požádám Oldu o zavedení nového škrkacího okýnka  Autor nestojí o zápornou kritiku :-) Climaster.: To jsou ti pražáci, myslí si, že šaškec mají jenom oni v Prase Já nepudu do Bohnic, seru na to! Nikam !! Nic!! Říkám ti to zas a znovu: Do Černovic na Húskovu. Anebo do Kroměříže, mají tam pevnější mříže. bléééééééééééééééé :-)> nebraska.> nikoliv, je to záměrně. Je to celkem běžně používané - zkrácená rytmika posledního verše. Ňějak se tomu odporně říká, ale já nevim jak :)

zolli
13. 09. 2001
Dát tip
I> I.

Diana
11. 09. 2001
Dát tip
Nechcem snoba s velkým platem co se vozí Cadillacem ptáka chcem, co nekouše uřvanýho papouše!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru