Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu XV.

03. 09. 2001
3
0
5885
Autor
papouch

Rozhodně si nezasloužím
vlastnit všechno, po čem toužím.
Vím, že zasloužím si tak
sotva Cadillac.
zolli
05. 09. 2001
Dát tip
KOŇEčně, kůň jako kůň. Je fakt, že můji koníšči jsou taky hodný, nekaděj, nekoušou. Zas toho dost sežerou. A mám jich v tý plechárně haldu. Jen ten pohled na ně mě zas tak netěší, asi nejsem ta technická nátura, jsem spíš natura. Ale na koně jen z uctivý vzdálenosti, jednou mi jeden sežral MS. Byl velkej a silnej a já ten mlaďák neměla dočtenej.

Bacil
04. 09. 2001
Dát tip
Když budeš mít ten Cadillac bacha, ať nepokadí lak Ti ňáký bráška z ptačí říše! (Jinak - ta blbůsť vážně píše :-)) !)

papouch
04. 09. 2001
Dát tip
Wopi: nevyzpytatelnej, jankovitej, neposlušnej. A kouše a kope. Takovýhe vlastnosti dobře seštelovanej trachtór nemá. :-) A traktor je navíc heščí... :-)))

Helča
04. 09. 2001
Dát tip
Papí: nerouhej se ! Já cííííí koně

papouch
04. 09. 2001
Dát tip
já se nestrouhám, já se bóójim (koňe :)

Cadillac pro papoucha!!!!!!! :-))

Ulicemi se tak ploužím vyhýbat se musím loužím. Kdybych však měl Cadillac na chodce bych bláto cák´.

idle
03. 09. 2001
Dát tip
Měl jsem nový Cadillac Někdo na něm škrábl lak Teď si šetřím na nový Na lak diamantový

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
jak jen vecpat do kolny všechny moje Lincolny... jak k nim ještě docpat taky ty nádherné Pontiacy...

hermit
03. 09. 2001
Dát tip
ai fuck nevím co bych já s tim kadylakem ďá(l) dybych si moch vybrat kšeft něgde švihnout ševrole(f)t

vlasky
03. 09. 2001
Dát tip
Podle známé písně zkrouhnu to teď přísně : Jakýpak s tím fraky na co Cadillaky … Výletů výhoda je v nedělích - kakadu vzadu vždycky seděli !!

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
na co 300 koní v motoru, když je tak krásné sedět na jednom jediném a tiše ho pobídnout...

papouch
03. 09. 2001
Dát tip
já se koně bóójim, neb jsem maličká a kůň nemá řidítka, ani knipl :-)

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
zato má rozum :-))

Astalavista
03. 09. 2001
Dát tip
Stříbro a novej lak, stojí tak cadillac :)

Sala
03. 09. 2001
Dát tip
trousím na to ..tip! neb bez Cadillacu je mi líp :-)*

zolli
02. 09. 2001
Dát tip
Na co potřebuje pták vlastnit velký Cadillac? Je to vážně škoda, že nestačí Ti Škoda! Chceš li jiný vůz Ušetřit si zkus. :o( jůůůů to bude Trudynka smutná, až si to přečte…

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru