Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

taková malá úvaha

12. 04. 2009
17
23
4487
Autor
aleš-novák

chtěl bych být

něčím

bez čeho se

neobejdeš

chtěl bych být

solí

  

chtěl bych být

solí

tvého života...


23 názorů

avox
17. 04. 2009
Dát tip
Od dob K. Čapka je solí života humor. Tak jen piš své blbůstky :-)) */

Derylla
16. 04. 2009
Dát tip
:-D

ono je to relativní...nechtěl bych být solí... v očích :o)

Derylla
16. 04. 2009
Dát tip
zboznuji pohadku sul nad zlato..neni nad ceskou klasiku... ktera mi tady ve skotsku tak chybi.. a sul - hm, take bych chtela byt neci soli.... T

Edvin1
14. 04. 2009
Dát tip
Moje taky. Mluvím o těch lidech, co si bez soli ani neup..... . Solí kdeco. A pak se diví, chodí po dochtorech, a žádaj, aby jim bylo ihned a bez odkladů pomoženo. Všeho moc škodí - i moc soli.

ale jo, Edvine... moje nejmilejší jídlo je chléb s máslem, jemně posolený...

Edvin1
14. 04. 2009
Dát tip
Na oběd plánuji salát z čerstvé zeleniny, k tomu pečené brambůrky a ještě něco, nevím co. Salát, jak známo, obsahuje minerální soli, a tedy se nesolí. Podobně ovoce. Všimni si, prosím, že solíme pouze potraviny, jež jsme předtím znehodnotili vařením, pečením atp. Vracíme jim část chutí, jíž jsme předtím odstranili. Čím méně vařím, peču, frituji, smažím a dusím, tím méně potřebuju přisolovat a kořenit. Čímž prospívám mému zdraví a vychutnávám chutě, jež byly výše zmíněnými úpravami ztraceny. Dle WHO Evropané a Severoameričané pojídají několikanásobně více soli, než jest zdrávo. Hesla jako "sůl Země". "sůl nad zlato" jsou přežitkem. Pokud se hospodyňka bez soli neobejde, nechť současně přemýšlí, jak bude žít jako vdova. Já vím, že mne budete mít za blázna. Ten, kdo chce v téhle společnosti žít normálně, je pokládán za nenormálního. Ať žije knedlo-vepřo-zelo! Váš dědEd :-)

tak ještě uvidíme, jak to bude s obědem a večeří...

Edvin1
14. 04. 2009
Dát tip
Tak já nevím - dnes jsem si dal na snídani jablka, hrozny a navrch ananas. Vše čerstvé. Sůl jsem nepotřeboval. Ale Tebe, Aleši, potřebuju. Tak nevím.

moorgaan
13. 04. 2009
Dát tip
chtělo by to víc osolit!../**

Renda
13. 04. 2009
Dát tip
Já bych teda chtěla někomu život i osladit :-). Autorovi dílka přeju vše nejlepší k svátku!

alan-ka
13. 04. 2009
Dát tip
sůl co se bez ní s chutí nedá sníst žvanec masa skýva chleba? sůl v živé ráně (zlého slova - ostrého meče) zrnko třeba? sůl co tě pálí do jazyka když je jí tolik až to bolí? sůl co skrz oči zanaříká... ? ještě chceš být tou bílou solí?

alan-ka
13. 04. 2009
Dát tip
sůl co se bez ní s chutí nedá sníst žvanec masa skýva chleba? sůl v živé ráně (zlého slova - ostrého meče) zrnko třeba? sůl co tě pálí do jazyka když je jí tolik až to bolí? sůl co skrz oči zanaříká... ? ještě chceš být tou bílou solí?

jejdavilda
13. 04. 2009
Dát tip
Ne sůl, koření

Toscana
12. 04. 2009
Dát tip
ale to by chtěl přece každý - být někomu jeho solí života, Aleši ;-) *t

Diana
12. 04. 2009
Dát tip
Všichni jsme solí země, nezáviď, Rampoušku!

Rampoušek
12. 04. 2009
Dát tip
jo, souhlas /* lepší sůl na písmáku než v očích tvých

Diana
12. 04. 2009
Dát tip
Vždyť ty jsi solí i celého Písmáku! :-) Hezké a pravdivé T****

BigBivoj
12. 04. 2009
Dát tip
no jo taky jsem to už někde slyšel :)

týjo...dík :o)


to je stará vykopávka, nějak se mi vynořila z paměti...při obědě :o)

ty ses nějak zvrhnul... do vážna teda :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru