Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Spi)rituál(ní)

14. 04. 2009
20
33
3728

Mnozí z nás spadli někteří zas vstali a ti jež mají v úctě rituály dokonce vzlétli zatímco ti druzí zatčeni v kruzích tiše umírali

Mnozí z nás spadli, někteří zas vstali. A ti, jež mají v úctě rituály, dokonce vzlétli, zatímco ti druzí, zatčeni v kruzích, tiše umírali... :)))

33 názorů

Delfín
21. 04. 2009
Dát tip
řádek: Jedno bych měl: Fň;o))) Je takové milé, libozvučné...

jaroušek
21. 04. 2009
Dát tip
nemusíš se vším :)

reinka
19. 04. 2009
Dát tip
souhlasím, jaroušku...

jaroušek
18. 04. 2009
Dát tip
moc pěkné a geniální jak sama autorka

reinka
16. 04. 2009
Dát tip
rozdíl je ve smailících...

mně pořád, neboli furt!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))

reinka
16. 04. 2009
Dát tip
to je prima... já také letím, jen občas se mi někdo snaží svázat křídla :o(((((

Jednoduché -poravdivé...a naprosto neprekonateľné sú slová s Tvojej duše!

letím - celý život - vždy tam, kam právě chci :))))) - byla by škoda pro nás lidi nechat zakrnět svá křídla, nemyslíš?

letím - celý život - vždy tam, kam právě chci :))))) - byla by škoda pro nás lidi nechat zakrnět svá křídla, nemyslíš?

reinka
15. 04. 2009
Dát tip
zajímalo by mě... vzlétla jsi nebo tiše umíráš?

stanislav
15. 04. 2009
Dát tip
geniální dílo

řádek
15. 04. 2009
Dát tip
s tim písmenem to neni špatnej nápad... ;) A schválně, kdo napíše nejhezčí!

Rampoušek
15. 04. 2009
Dát tip
já si to pak v klidu přečtu

BigBivoj
15. 04. 2009
Dát tip
co to je Rostíčku ?

řádek
14. 04. 2009
Dát tip
bivoji, je nějaký důvod, proč od tebe dostávám všude avíza? Dostanu ban za chvíli vod dera, pač přetěžuju koulí server...

Norsko
14. 04. 2009
Dát tip
long drink, bivoji. To ti na kovárně nenalejou

BigBivoj
14. 04. 2009
Dát tip
tak tohle asi próza bude no ale takhle dlouhá ?

Už jsem jeden svůj rituál v minulosti popsala, ale je to pár let: Před pár lety se zamilovala do jednoho bezva kluka. Teda ? aspoň si to myslela, že je bezva. Vlastně ho ani moc dobře neznala, ale když srdce miluje, nežádá rozum o radu. Mělo to však jeden malý háček: Nikdy neudělal nic, co by jednoznačně nasvědčovalo tomu, že je to oboustranné.. Jak ubíhal den za dnem, týden za týdnem, měsíc za měsícem a rok za rokem, nabývala přesvědčení, že to zkrátka oboustranné není. A její poraněné ženské ego naléhavě a opakovaně vyhlašovalo celému mužskému pokolení nelítostný boj. Půvab společné večeře se vytrácel dříve, než byli schopni zasednout k té další, slastná příchuť milování nedokázala sytit smysly po celou dobu jejich dlouhých odloučení, smyslné otázky jim zůstávaly viset na rtech v obavách, že k odpovědím čas vyhrazený pro tak krátká setkání zdaleka nestačí. Nenacházela ani jediný vhodný prostředek, který by jí pomohl odstranit vzniklou disharmonii či ještě lépe ? zaměnit polohu misek pověstných vah. Dokonce zažila doby, kdy svoji mysl soustavně propůjčovala myšlenkám na černou magii. Ač velmi správně tušila, že v bulvárním tisku člověk zdravého rozumu rady nehledá, propadla chronicky známému: Tonoucí se i stébla chytá. Vědma a čarodějka Isabelle byla překrásná žena. Její návod na účinný lektvar, vzbuzující v daném muži neomezenou a doživotní touhu a náklonnost k jediné ženě, jevil se jí být i přes použití vpravdě nezvyklých ingrediencí (žabí trus, pavoučí kusadla, ovádí křídla a bílé puntíky z kloboučků červených muchomůrek) pro tento účel tou pravou a jedinečnou pochoutkou. Pro začátek však zvolila druhou z nabízených možností: UTRHNI Z PLANÉ HRUŠNĚ KRÁTCE PO JEJÍM ODKVĚTU A SOUČASNĚ ZA ODPOLEDNÍHO SLUNCE TRS MLADÝCH ZELENÝCH HRUŠTIČEK, ZAHŘEJ V DLANI NOC A DEN A PŘI NEJBLIŽŠÍ PŘÍLEŽITOSTI VLOŽ MILOVANÉ OSOBĚ ZCELA NEPOZOROVANĚ DO KAPSY KABÁTU ? ÚČINEK SE DOSTAVÍ V CO NEJKRATŠÍM ČASE! Třebaže neměla nejmenší tušení, kde v okolí rostou plané hrušky a bývalo by pro ni daleko snadnější sehnat žabí lejno na výrobu zázračného lektvaru, představa drobounké kytičky těch rodících se sladkých plodů jí připomínala panenskou čistotu tří oříšků pro Popelku. Když se pak krátce nato ocitla jednoho slunného jarního odpoledne na břehu řeky Bečvy a spatřila pláňku z větší části již po odkvětu, nemohla uvěřit vlastním očím: Nikým a za žádnou cenu by si nedala vymluvit, že v tuto chvíli zasahuje osud. Svírala zelený trseček v dlani celou noc a celý příští den. Volnou rukou pak nadepsala obálku, a protože ten bezva kluk bydlí hodně, ale opravdu hodně daleko, tajně doufala, že mu po otevření naprosto nenápadně (dříve než si přečte pár přiložených řádků) do té kapsy vklouzne. Dodnes nikdo neví, jak to tenkrát s těmi hruštičkami dopadlo. Nejspíš se při tom složitém transportu přece jenom někde stala chyba: Váhy se nepohnuly a prozatím není ani jasné, jestli už to konečně není oboustranné. Jediné, co se však tomu kouzlu nedá vytknout je skutečnost, že dnes už s ní jiný báječný kluk čaruje po nocích. Jenom metodu zvolil poněkud odlišnou: Pozval ji k sobě na long drink. (Zde na Písmáku pod názvem HRUŠKY v bloku QUODLIBET)

děkuji Ti, Anno...

Norsko
14. 04. 2009
Dát tip
kouky kouky

to je život, Rosťo - všechno je jinak... to Ty přece znáš :)))) - a já o Tobě ze Tvých textů

Norsko
14. 04. 2009
Dát tip
taky koukám Nemám to rád, neboť to původně vypadalo jinak, teď jsem zmaten a mám avízo

Tak to jsi červený písmácký miláček - červenou mám ráda taky :))))) Udělal´s mi dnešní večer krásný, děkuji Ti!!! :))))

BigBivoj
14. 04. 2009
Dát tip
řádku, ty se červenáš a my jsme zlostí zelení co ta mařka susedka od vedle na nás ušila :)

řádek
14. 04. 2009
Dát tip
tak a teď se ale vopravdu červenám! :)

macecha
14. 04. 2009
Dát tip
ta se Ti povedla...***

Hahahahahahahahahahahahahaha - řádek je můj největší písmácký MILÁČEK!!!!!! :)))))))))))))))))

řádek
14. 04. 2009
Dát tip
já snad vyhlásim jedno kolo speciál, který bude jen o tom, jak obejtí zadání :-)))))

Norsko
14. 04. 2009
Dát tip
*

moorgaan
14. 04. 2009
Dát tip
spánek je ten nejkrásnější - rituál:-))/**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru