Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teď mluv

14. 04. 2009
2
3
821
Autor
introin

Koule nicoty, jejímž středem je jediný zdroj světla pro celou galaxii..

- dřevo a kov -

V rozpadlém obydlí stlučeném z tlejících prken jež pohromadě držely jen díky natisíckrát zohýbaným hřebíkům se hnulo cosi živého Tvar a podoba toho proměňovaly se v závislosti na předmětech momentálně přítomných v zorném poli toho...
Díky neustále proměně determinované vnějším se pohyb toho jevil jako bezobtížný...
Průchozí a živoucí to žil jen když procházel.

Zprvu slyšel cítil a viděl... pohltil mnoho z tvarů a podob - těmto se poté přetvořil vstříc a jeho pohyb byl nadále na milimetr přesným vyhnutím se střetnutí...

V tuto chvíli která uplynula horní polovina toho se volně rozprostírala v prostoru jež byl zdánlivě prázdný Ta dolní půle byla kvádrem který se bez souzvuku skřípění vyhnul pootevřené almaře tajemství žertovně pískajíc si s větrem melodii meluzíny...

Přesun je ukončen prozatím... Nestornid - to je nyní vejcem vnímání Vypuknutí nastane po vegetativní odmlce...

- prostředí -

Ta žalostná bednička jakoby visela za dopadem stínů gigantických kopretin na posledním z vlásků světla Ten se pojil s temnotou dole A prázdnotou nahoře...
Temnota zela zdola bylo řečeno je podstatné a hmatatelné lůno nicoty...
Prázdnota okupuje nadprostor a svou jednoznačností se otevírá každému k rozplynutí se - kvíča...

Vlas sténá v černi.

- mysl vejce -

Věčně předposlední pohyb směřuje N v konečné rozplynutí se Rozpadlým vláknitým dřevem vnikalo do zteřelé boudy vědomí absolutna nenásilně se linouc ve spirále Obalila vejce probuzením Slast i bolest Ambivalence větrů ve vakuu N činila netečným vůči souvztažnosti řídkých existencí naproti intuitivnímu vhledu nevědomých inklinování k pulsující činnosti...
Transmutace podnětů vědomí barvou zlatých kovů tepala jemnými tyrkysovými žilkami vejce Propukne-li v absolutní příjimač nejspíše imploduje dualitou Vysílat je nutné v rámci jakýchsi zákonů...

- 25% -

Almara antikvariátní kus připomínka historie genová výbava vzpomínky sentiment paměť s kováním ochranná zaříkadla archetyp ... Vysaj.
Provazce spektrálního rozkladu bílého světla deroucí se na povrch z nitra vejce se následně pojí v kotvící vlasec čistoty jež transcenduje výše prázdnotu a nicotu v temnotě škvaří v hmotu potenciálu nekonečnosti probouzení...

- exhibice/inkvizice -

Kopretiny se sklání ve směru proudu živin bohatě prohýbány extatickým naplněním...

3 názory

Eidam
17. 06. 2010
Dát tip
totok je určitě počáteční stádium požití Diethylamidu kyseliny lysergové v přírodní formě. Bravo mistře!.

introin
23. 07. 2009
Dát tip
Když už si to přečtete, tak něco napište.. prosím Vás. Váš názor mě dokonce zajímá..

Bracha
24. 05. 2009
Dát tip
víš,máš skvělé výrazy,popravdě je to dost těžké,nestormid...kvíča...-sem nepochopil,nenašel,je to zvláštní asi tak na čtyři roky,zkrátka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru