Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o Pavlovi

16. 04. 2009
17
37
4571
Autor
aleš-novák

dostal jsem temnou melodii od mashina-bandu (hudba - Juraj Foldyna, Petr Šmákal), tak jsem napsal temný text. Tohle je druhá verze, na koncertech se hraje jiná...zatím. Příležitostně přidám i mp3, ať máte představu o temnosti... (www.mashina-band.com) http://bagruj.cz/yakgsesdqujd/Story_about_Paul.mp3.html

lžící od večeře 

hraju hokej s rybičkama

mám mokré ruce

a ty jsi někde sama

  

svítí se v koupelně

tam je aspoň komu co říkat

nejsem si jistý

je to konec nebo něco vzniká

    

Poslepu tápu, bloudim po pokoji

Poslepu tápu a rozsvítit se bojím

  

tak koukám do tmy

snažím se chytit vzduchoprázdna

celou noc nespím

ty už máš jinde jinýho blázna

  

na okno klepe můra

nechápu proč vždyť je otevřeno

nemám co pít

a ten pocit pořád nemá jméno

  

Poslepu tápu, bloudim po pokoji

Poslepu tápu a rozsvítit se bojím...

 

37 názorů

Ó
21. 12. 2009
Dát tip
...kdo se bojí - nesmí do lesa...popřípadě je možno báti se...s cizí ženou v cizím pokoji...

jo !!!

reinka
16. 04. 2009
Dát tip
Některé rybičky světélkují... :o))))))))

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
viď že, viď? :))) - já už to zvládla :))))

Toscana
16. 04. 2009
Dát tip
jo a download proběhl naprosto bez potíží, takže nějaké stesky nejsou na místě, stačí jen použít rozum a nechat se vést tím, co je na tom ukládacím serveru napsané

Toscana
16. 04. 2009
Dát tip
Skvělé - ty být šikovný ruka, já tebe koupit za tři velbloud... ;-) *t

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
rozumím tomu jako koza petrželí - co mě nenaučí někdo jiný, neumím - tohle mě ještě nikdo nenaučil tak jsem teď ve střehu, třeba se tu něco dozvím :))))

a nemáš nějaký svůj postup, co funguje? tady stačilo po otevření stránky opsat kód, pak spustit downloud, a pak se dole ukázal řádek, který se dal spustit...

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
mně se nikdy nepovedlo rozchodit žádnou Tvoji avízovanou mp3! tak už to ani nezkouším...

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
hahahahaha :)))))

spíš by mě zajímalo, jestli se někomu povedlo rozchodit tu mp3...mě se to nějak zabrzdilo :o)

alan-ka: no vida...konečně vím, o čem to je :o)

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
Fíííha, já jsem si nepřečetla komentáře na druhé straně :))))))))))))) - takže s křížkem po funuse.... to jsem celá já!

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
Děde, to je jen a jen věcí osobního vnímání přece: 1. Můra není jen to, co má křidélka a bere útokem světla lamp - je něco horšího - noční můry v nás... buď rád, že sis na ni nevzpomněl - asi Tě nenavštěvují a to je dobře; 2. A kde jinde než v koupelně si můžeš promluvit s tím, kdo je Ti nejbližší - skrze zrcadlo na stěně sám se sebou...; 3. V žádném pokoji není nikdy až taková tma, abys netrefil lžící od večeře do akvárka... pro mě vynikající paralela pro vyjádření absurdnosti našeho chování v některých úsecích života. Tož tak, děde, i tak se to dá vnímat :)))) PS: Nepochybně by měl Aleš další, svůj vlastní, výklad :)))

Janina6
16. 04. 2009
Dát tip
Jo, prima... je vidět, žes přizpůsobivej :-)

přizpůsoboval jsem se muzice...:o)

alan-ka
16. 04. 2009
Dát tip
nevěš hlavu, dobré manželky se vracejí... to´s nevěděl? píseň musí být nádherná....***

Janina6
16. 04. 2009
Dát tip
Nezvykle temné na tebe teda :-)*

odkaz na mp3 v prologu, bohužel jsem to našel jen v angličtině...

Vaud
16. 04. 2009
Dát tip
vyborna pisen, co zaplasi tisen!

Edvin1
16. 04. 2009
Dát tip
Někdy sem tak dobrej, až se toho lekám! :-)))

jasně, proč ne...dokonce někdy bývám překvapen, jak hluboké myšlenky jsou čtenáři schopni v mých plytkých textech najít :o)

Edvin1
16. 04. 2009
Dát tip
Ale vysvětlovat se to může, zvláště když jsou tak tajemnéééé - hehehe. :-)

to není nemístná kritika, prostě věcný rozbor. A dík za něj :o) Nerad vysvětluji "co chtěl autor říci", protože v tom je kouzlo těchhle říkanek, že si je každý může promítnout do svých vlastních zážitků nebo pocitů...

Edvin1
16. 04. 2009
Dát tip
Ty bys měl dělat kněze - ten taky dovede vysvětlit vše, i Trojici Boží nebo neposkvrněné početí. Apologet jako hrom!!! :-))) Jo, to světlo, co láká můry, mohlo být z těch jiskřiček, co se mu dělaly před očima, když potmě vrážel do nábytku. A v koupelně se dá mluvit do mísy - jak nádherně to duní! LOL BTW, zrovna dneska ráno jsem ve vedlejší kabince slyšel chlapa, jak se polohlasem chválil za každé upadnuté hovínko. Zazvonilo pokaždé jako vzácný kamínek upadnuvší do šperkovnice. Asi, chudák, po čtrnácti dnech konečně zvítězil nad zácpou. Takže máš recht a já se za nemístnou kritiku omlouvám! Tvůj oddaný dědEd :-)

Edvine, díky za rozbor...reakce přímo pod tvými poznámkami :o) 1. Můra Ti nebude vrážet do skla oken, pokud je v pokoji tma. A že tam tma je, opakuješ porád dokola. vzhledem k tomu, že v koupelně se svítí, může můra ťukat na okno třeba tu, že? 2. V koupelně se dá tak leda zpívat - komu tam chceš co říkat? Tím méně, že neříkáš, že by tam vůbec někdo byl. Natož že by tam byli na to povídání dva. Nemáš v koupelně zrcadlo? 3. Tápeš potmě po pokoji, ale svedeš si hrát lžičkou s rybičkama v akváriu. Tož, tápeš, nebo vidíš ty rybičky? Nebo si při tom hraní s nima na každou hmátneš? Divné. rybičky jsou osvětleny matněji zbytkem světla z koupelny...

Edvin1
16. 04. 2009
Dát tip
Aleši, a teď Ti to zkritizuju. Bez ohledu na to, jak slavné ta píseň už možná je! Máš tam nelogické věci: 1. Můra Ti nebude vrážet do skla oken, pokud je v pokoji tma. A že tam tma je, opakuješ porád dokola. 2. V koupelně se dá tak leda zpívat - komu tam chceš co říkat? Tím méně, že neříkáš, že by tam vůbec někdo byl. Natož že by tam byli na to povídání dva. 3. Tápeš potmě po pokoji, ale svedeš si hrát lžičkou s rybičkama v akváriu. Tož, tápeš, nebo vidíš ty rybičky? Nebo si při tom hraní s nima na každou hmátneš? Divné. Atd. Svoje "blbůstky" píšeš géniálně. Kdybys takhle dokázal i texty k písním - to by bylo pošušňáníčko!!! Nic ve zlém dědEd :-)

jejdavilda
16. 04. 2009
Dát tip
Dobrá pocitovka*

Impresse
16. 04. 2009
Dát tip
*

moorgaan
16. 04. 2009
Dát tip
setri, netreba svitit, kdyz neni na co koukat!../**

Derylla
16. 04. 2009
Dát tip
ah,skutecne trochu temnejsi, ale hezke..taky jsem zvedava na mp3

BigBivoj
16. 04. 2009
Dát tip
dej mp3 ! sem s ní *

Diana
16. 04. 2009
Dát tip
Výborné! T*

jo, cestou na kole do práce jsem si tu melodii broukal...:o) na stránkách kapely je ten text v původní verzi, můžete porovnat...hudbu dodám zítra.

macecha
16. 04. 2009
Dát tip
*** T paráda...

Ferry
16. 04. 2009
Dát tip
Moc, moc se mi líbí. Máme podobnou náladu dnes ráno, koukám... t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru