Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo to byl?

17. 04. 2009
1
67
3509
Autor
Narvah
Před chvilkou jsem se připojil na tento server a zjistil jsem, že se na můj účet připojil někdo několikrát přede mnou a dokonce publikoval, psal kritiky, hlasoval v soutěžích! Nebyl jsem na internetu čtvrt roku! Jak je to možné?!!

67 názorů

Nicollette
20. 04. 2009
Dát tip
si dělej prdel. mně se jeden písmák, který má tu drzost si vytvářet pořád další nicky a publikovat tu, nalogoval a poslal mi na mě samou pěkně pošahaný zprávy. opravdu úchvatný způsob, jak na sebe upozornit.

spoléhej na vlastní inteligenci, milé norsko :-)

Norsko
20. 04. 2009
Dát tip
Zapojíme NASA, nebo se máme spolehnout na vlastní síly ?

pozorovatel
20. 04. 2009
Dát tip
Myslím, že je na čase si trochu zasoutěžit. Kdo první prolomí heslo Narvaha a napíše prostřednictvím jeho nicku událost na hlavní stránku o tom, že prolomil heslo Narvaha (nezapomeňte se podepsat), vyhrává věčnou slávu, uznání, ale čest už ne. Nuže do práce. (Slibuji, že nebudete zablokováni)

Škoda. To je neprolomitelné heslo.

pozorovatel
20. 04. 2009
Dát tip
a teď ho kvůli tvý blbosti změnil na havran2

Sákryš, teď jsem to proflák....

Narvah má heslo "havran", ty trdlo nedovtipné.

pozorovatel
20. 04. 2009
Dát tip
nechci z vás všech dělat blbce a prachsprostý vychloubače, ale narvah má heslo: heslo?

Papouch se zase chlubí cizím peřím. Trvám na tom, že arcilotr jsem tu já, papouch lže. Pozná se to tak, že nemá Armina zaraženýho v prdeli, anžto vlastní pouze kloaku. Amatér.

JvB
20. 04. 2009
Dát tip
Komentáře předemnou jsem nečetl, tak doufám, že nebudu někoho opakovat. Pokud to není sranda, tak směřovat stížnost adminům a oni podle IP adresy mohou teoreticky dohledat kdo to byl pokud sem chodí i pod jiným nickem. Pokud tě někdo trochu zná, tak se dá heslo jednoduše uhádnout. Mně se to už několikrát podařilo a na jednom serveru jsem dokonce uhádnul heslo člověka, kterého jsem vůbec neznal, ale tam to bylo naprosto jasné jelikož nick u jeho postavičky gladiátora byl Pažitkus, tak mi automaticky došlo, že heslo je pažitka a taky že ano :) Takže do hesel vždy dávat nějaké ty čísla náhodně zvolené

Norsko
20. 04. 2009
Dát tip
p: a až za mě opět budeš psát básně, snaž se trochu víc, poněvadž víš proč mmch, kdo ti nadává, blbče tomu na tobě záleží

a2a2a
20. 04. 2009
Dát tip
Papoušku, tak až příště zneužiješ zase mého nicku, tak nedávej za mně výběry, jak jsi to už jednou učinil. I tak jich dávám dost a ono je pro mne pak těžko zjistitelné, jestli jsi to byl ty nebo já. Ačkoliv za výběr mi nadává jen málokdo. Ale jinak, mi se to už stalo a na počítač mi nikdo neleze.

ale já se přiznal dřív :o)

papouch
20. 04. 2009
Dát tip
Nene, to nebyla sestra, to jsem byl já. Já jsem totiž ten, kdo tady krade hesla, vykrádá cizí díla, závistivě maže díla s vyšším počtem tipů, než má sám, u svých děl maže negativní kritiky a nechává jen kladné a u cizích děl naopak. Já jsem ten, co leze lidem do účtů, čte jejich poštu a pod jejich nicky zakládá stupidní diskuse, aby si o nich všichni mysleli, že jsou úplně blbí! Protože to ale dělám ve velké míře, tak už si nepamatuji, kde sem jakou diskusi založil, tak když nááhodou se přihlásím pod svým pravým nickem, tak vynadám sám sobě, nechám si vynadat od chrousta a Norska a po delších nechutných tahanicích a nařčení, že jsem Pišta_Hufnágl (což není vyloučeno, vážně si nepamatuju všechny své alter) sám sebe smažu... Jojo, život admina vvřv je těžký, politujte mne! p.s. a to nemluvím o tom, že musím spiolupracpovat!!

Petrusha
20. 04. 2009
Dát tip
a jeje, jeden narvah, druhý narvah, narvahova segra, narvahovo horšie ja, narvahovo lepšie ja :) koľko vás ešte bude?

Narvah
20. 04. 2009
Dát tip
Někdo se pod mým nickem připojil na tento server a založil tuhle stupidní diskusi. Pravděpodobně to byla moje mladší sestra, které mi na počítač leze, když nejsem doma. Chtěla se mi pomstít za to, že jsem ji zamčel v pokoji. Mozilla mi automaticky heslo nabízí, když se na počítač loguji. Nepředpokládám, že by kdo jiný moje heslo znal. Přesto jsem si ho raději změnil. Moc se všem omlouvám. n.

Cornelie
20. 04. 2009
Dát tip
Čestně prohlašuji, že pod mým nickem se tu nikdo v noci (snad) nepromenáduje, páč si to obstarám sama. Což mi připomíná, že bych měla jít spát. Syd je z lepší rodiny? Tak fáájne, páč já z ní jsem tím pádem taky.:)) Díky, díky :,)

Cornelie
20. 04. 2009
Dát tip
Čestně prohlašuji, že pod mým nickem se tu nikdo v noci (snad) nepromenáduje, páč si to obstarám sama. Což mi připomíná, že bych měla jít spát. Syd je z lepší rodiny? Tak fáájne, páč já z ní jsem tím pádem taky.:)) Díky, díky :,)

ááááááááááá, syd je z lepší rodiny :-)

ale mě postříkej raději becherovkou :-)

papouchovi třikrát sláva :-)

papouch
19. 04. 2009
Dát tip
ďěéékuji, děkujííí... potříkám všechny šampaňským!! .-))

Oldjerry
19. 04. 2009
Dát tip
Tak jsem si početl a vybral jsem se ze svého středu, abych prohlásil, že z mého pohledu je tu vítězem papouch, ač se o to zjevně vůbec nesnažil Viva la pap ! Viva la píp !

pozorovatel
19. 04. 2009
Dát tip
ale narvah si dělá srandu

proč by někdo hekoval takovýho lúzra?

a2a2a
19. 04. 2009
Dát tip
Narvah, osobně se mi to již také stalo, a souběžně komusi, snad Stvnovi, ať mi promine, jestli se mýlím, také, a myslím, že se tehdy k tomu vyjadřoval v rámci kritického klubu pozorovatel, ale přesně jsem mu nerozuměl, snad bude vědět víc. Změnil jsem heslo, ale od té doby nemám již tu důvěru, co dříve.

jo. nechlub se cizím peřím.

Cordoniera: Jsi snad hnusnágl se zastrčeným arminem v prdeli? Nejsi. Tak se nechlub cizím peřím.

tys to nebyl, nejsi admin, nevyřv a spiolupracpovaluješ

ale teď na mě mluvíš, ne ? bylo by fajn, kdybys poslal avi... btw, já na tebe mluvil, proto jsem poslal avízo. Chápeš ?

Norsko
18. 04. 2009
Dát tip
mluvím snad s tebou, armine

Norsko aby nepřiběhlo se svojí dedukcí, že :-) řekni chroustovi, ať se s tebou podělí o dámy, potom taky budeš vymýšlet takové teoryje. Narvahu, kdo jsou admini vyřv ?

Norsko
18. 04. 2009
Dát tip
nevím, jestli je chroust génius, alee celkem mu rozumím. Co se týká pišty, a jeho stínových ministrů tak zcela určitě

Génius chroust to zase prokoukl. Přiznávám se - mám hesla ke všem nickům a namátkou se v nich po nocích rochním, nemaje nic lepšího na práci. To mi řekněte jak to ten kluk ušatá dělá, že je tak mazanej? Možná ty dámské návštěvy, to by mohlo inspirovat ducha k akci...

papouch
18. 04. 2009
Dát tip
To není pravda! Jednak nejsem admin vvřv a druhak jsem nikdy nespiolupracpoval!! A třeťak nevím, co to je. .-p

Narvah
18. 04. 2009
Dát tip
Ty mě nebudeš kontrolovat! Admini vvřv spiolupracpovali!!

papouch
18. 04. 2009
Dát tip
a já to vjěďěééél, že se, chrůstě, ozveš :-) udělal jsi mi radost :-)

když se přiznám, ukončí to tuhle debatu?

StvN
18. 04. 2009
Dát tip
Já to vždycky věděl.

Rabb
18. 04. 2009
Dát tip
jedno áve.. vlastně dvě

pozorovatel
18. 04. 2009
Dát tip
sry, ale tvý heslo uhádne fakt každej

eh.. že by netovej šoťák?, anebo to byl ten němec ajzhajmr :)

papouch
17. 04. 2009
Dát tip
Pokud je to pravda, tak směruj svůj dotaz na majitele serveru, nikoliv do diskusí Takhle to vypadá jako levný a průhledný pokus o zviditelnění Takže tě musím požádat, abys tenhle příspěvek stáhnul, protože tohle skutečně není Diskuse

třeba to byl tvůj alternick... a pravděpodobnější je pištova verze :-)

A nebyl jsi zmaštěnej, a nepamatuješ si to?

Narvah
17. 04. 2009
Dát tip
Myslíš si, že když budeš psát pozpátku, že to nepřečtu??

Rabb
17. 04. 2009
Dát tip
myslíš, že se kdosi přizná? a nepůjčuješ heslo? :-)

Petrusha
17. 04. 2009
Dát tip
to je zaujímavé zistenie ... asi by to bola dobrá otázka na niekoho, kto je schopný identifikovať server, z ktorého správy, ktoré nie sú tvoje, ale sú pod tvojím menom, pochádzajú neviem, či to vyrieši práve debata ale tak jo búrka vyčistí vzduch no

To jako vážně, nebo je to sranda? Neni to začínající schizofrenie?

Norsko
17. 04. 2009
Dát tip
tvé druhé já ? Přílíš se zviditelňuješ a nemáš čím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru